وام فوری | وام فوری بدون ضامن

وام فوری بدون ضامن 20 میلیونی دولت برای همه مردم | از عیدی ویژه دولت به مناسبت نیمه شعبان جا نمانید

در ادامه جزئیات دریافت وام فوری دولتی را بخوانید.

وام فوری  بدون ضامن 20 میلیونی دولت برای همه مردم | از عیدی ویژه دولت به مناسبت نیمه شعبان جا نمانید
| کد مطلب: ۳۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

مهدی صفوی افزود: طرح ملی فروش فوق‌العاده «عید تا عید» با رعایت اصل مشتری‌مداری و توجه ویژه بر ارائه کیفیت مطلوب، تنوع محصولات، قیمت مناسب و همچنین تکریم مشتری و پاسخگو بودن واحدهای صنفی پس از فروش کالا، اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا مطابق توافق با برخی بانک‌ها، وام فوری مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال خرید اعتباری در طرح فروش فوق‌العاده «عید تا عید» برای عموم مردم درنظر گرفته شده است که می‌توانند بر اساس ارزیابی اولیه از سوی بانک مذکور و بدون ارائه وثیقه و ضامن، از اعتبار در نظر گرفته شده در این طرح ملی برای خرید کالاهای مورد نیاز خود با تضمین بانک نسبت‌به فروش مدت‌دار در اسفندماه سال‌جاری استفاده کنند و پرداخت آن را در اردیبهشت سال آینده انجام دهند.

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر با بیان اینکه عموم مردم می‌توانند با ورود به سامانه مربوط به نشانی اینترنتی eidtaeid.ir ثبت‌نام کرده و از مزایای این طرح استفاده کنند، گفت: این جشنواره با محوریت اتاق اصناف ایران و نظارت وزارت صمت به عنوان طرحی ماندگار در تاریخ برگزاری جشنواره‌های کشور خواهد بود.

بانک ملت به سربازان دارای کارت پایان خدمت وام فوری ۱۰۰میلیون تومانی اشتغال با سود ۱۸درصد و بازپرداخت ۵ ساله پرداخت می‌کند. 

بانک ملت اعلام کرده پرداخت تسهیلات مرابحه برای اشتغال سربازانی که خدمت وظیفه خود را سپری کرده‌اند با معرفی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح امکان‌پذیر است. سقف مبلغ وام حداکثر ۱۰۰میلیون تومان تعیین شده و مدت بازپرداخت آن هم حداکثر ۵ سال (۶۰ ماه) اعلام شده است. 

این وام با عقد مرابحه و نرخ سود ۱۸درصد پرداخت می‌شود. پرداخت این وام با انعقاد قرارداد و سفته با ضمانت کاملا معتبر (کارمند دارای کسر اقساط و حساب جاری دارای معدل) یا وثیقه ملکی غیرمنقول داخل شهری (سند ملکی) امکان‌پذیر است. 

پرداخت وام صرفا به سربازان ترخیص‌شده دارای مهارت تعلق می‌گیرد که درخواست آنها از سوی گروه کاری مهارت و اشتغال کارکنان وظیفه که ذیل معاونت استانداری‌ها ایجاد شده است مورد تایید قرار گرفته و به بانک معرفی می‌شوند. متقاضیان و ضامنان باید فاقد هرگونه چک برگشتی و تسهیلات معوق در سیستم بانکی کشور باشند. 

این تسهیلات فاقد مسدودی حساب است و برای دریافت آن نیاز به میانگین حساب در بانک ملت نیست. بنا بر این گزارش پیش از این در خبرها آمده بود: این تسهیلات به سربازان وظیفه‌ای که در ایام خدمت موفق به دریافت گواهینامه مهارتی از ادارات و سازمان‌های مربوطه (فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی و ...) شده‌اند و طی سال‌های ۹۷، ۹۸، ۹۹ و سه ماه اول ۱۴۰۰ از خدمت مقدس سربازی ترخیص شده‌اند تعلق می‌گیرد.

شرایط دریافت وام فوری بدون سود

طرح عید تا عید در راستای افزایش تقاضا در بازار به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه رمضان از امروز آغاز شد.

مبلغ ۲۰ میلیون تومان وام فوری اعتباری در طرح فروش مذکور در نظر گرفته شده است و عموم مردم می‌توانند بر اساس ارزیابی اولیه توسط بانک مذکور و بدون ارائه وثیقه و ضامن، از اعتبار در نظر گرفته شده در این طرح ملی برای خرید کالاهای مورد نیاز خود در اسفندماه سال جاری استفاده کنند.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای خرید کالا می‌توانند به سامانه https://eidtaeid.ir/shopping-landing که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شده است مراجعه کنند.

بازپرداخت اقساط تا پایان پنجم اردیبهشت ماه سال آینده بدون هیچ سودی است و برای کالای لوازم خانگی که نیاز به بازپرداخت بلندمدت‌تری دارد، با اعتبار یکی از بانک‌ها می‌توانند اقدام به خرید کرده و اقساط از حساب بانکی آنها کسر شود.

بانک صادرات ایران هم اکنون با 2 طرح سنا و سپاس سپهر نسبت به پرداخت وام فوری تا سقف 10/000/000/000 ریال ( یک میلیارد تومان ) وام و تسهیلات پرداخت می کند.

طرح وام سنا بانک صادرات ایران، سپرده‌ای کوتاه‌مدت 5 درصدی برای اشخاص حقیقی و حقوقی است که می‌توانند با سپرده‌گذاری از 2 تا10 ماه به میزان حداکثر 100 درصد معدل موجودی، حداکثر تا سه میلیارد ریال با نرخ سود 15 تا 23 درصد از این بانک تسهیلات بگیرند.

تسهیلات بانک صادرات در قالب طرح سنا ، حداقل 100 میلیون ریال  (10 میلیون تومان )و حداکثر سه میلیارد ریال ( 300 میلیون تومان )در نظر گرفته شده و با دوره بازپرداخت 18 تا 60 ماهه در نظر گرفته شده است.

حداقل میانگین سپرده برای بهره‌مندی از تسهیلات 100 میلیون ریال است.

اشخاص حقوقی برای دریافت تسهیلات کارکنان خود نیز می‌تواند از ظرفیت طرح سنا استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت بانک صادرات ایران مراجعه کنید.

وام و تسهیلات بانک صادرات ایران در قالب طرح سنا با هدف پاسخگویی به نیازهای خرد هموطنان پرداخت می‌شود. 

اشخاص حقیقی و حقوقی دارای حساب طرح سنا در بانک صادرات ایران می‌توانند با سپرده‌گذاری، حداقل 100 میلیون ریال و حداکثر سه میلیارد ریالی از تسهیلات طرح سنا بهره‌مند شوند.

منبع : اقتصاد 100 |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین