اینترنت رایگان | فعال سازی اینترنت رایگان

سورپرایز دولت برای زائران اربعین در راه است | بسته اینترنت رایگان برای زائران هدیه ویژه دولت جدید

در ادامه جزئیات جدید از دریافت اینترنت رایگان را بخوانید.

سورپرایز دولت برای زائران اربعین در راه است | بسته اینترنت رایگان برای زائران هدیه ویژه دولت جدید
| کد مطلب: ۷۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

شرایط دریافت بسته اینترنت رایگان و رومینگ زائران اربعین اعلام شد.تعرفه در کشور عراق براساس رومینگ خواهد بود. در عراق هر گیگابایت اینترنت  ۱۰۰ هزار تومان است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات گفت: معمولا تا ۵ کیلومتر پس از عبور از مرز سیم‌کارت‌های ایرانی فعال هستند، اما بهتر است زائران از ابتدا رومینگ خود را فعال کنند. 

تعرفه در کشور عراق براساس رومینگ خواهد بود. در عراق هر گیگابایت اینترنت ۱۰۰ هزار تومان است و اگر کسی ۵ گیگابایت بخرد حدود ۳۰۰ هزار تومان خواهد شد؛ حتی اگر کسی خط عراقی هم تهیه کند قیمت همین است.

شرایط دریافت اینترنت رایگان ایام محرم

مشترکان ایرانسل در کشور عراق، می‌توانند علاوه بر استفاده از سوپراپلیکیشن ایرانسل من، با شماره‌گیری رایگان کد دستوری #۷* ، سیمکارت خود را شارژ کنند. روشن کردن تلفن‌همراه در زمان رومینگ، هیچ هزینه‌ای ندارد.

هزینه تماس ورودی و خروجی، بر مبنای دقیقه و از زمان شروع مکالمه، محاسبه خواهد شد. بنابراین، در صورتی که تماس وارده، پاسخ داده نشود، هزینه‌ای بابت آن در تماس منظور نخواهد شد. همچنین دریافت پیامک برای مسافران کشور عراق که از سرویس رومینگ ایرانسل استفاده می‌کنند رایگان است.

مشترکان ایرانسل لازم است توجه داشته باشند که با روشن کردن اینترنت رومینگ، دیتای مورد استفاده در اپلیکیشن‌های تلفن‌همراه، با هزینه رومینگ محاسبه خواهد شد. بنابراین بهتر است از غیرفعال بودن به‌روزرسانی خودکار و موارد مشابه در اپلیکیشن‌های نصب شده خود اطمینان حاصل کنند. مشترکان ایرانسل باید در نظر داشته باشند که برای تماس با شماره‌های ایرانی از خارج از کشور، لازم است پیش از شماره مشترک مدنظر خود، حتماً کد ۰۰۹۸ را شماره‌گیری کنند.

اپراتور ایرانسل برای مشترکان اعتباری خود خدمات و هدایای ویژه ای در نظر گرفته است، همه مشترکان اعتباری با خرید سیم کارت دائمی از هدیه های ویژه برخور دار می شوند. ۳۰گیگا بایت اینترنت رایگان ایرانسلی ، مدت اعتبار ۳۰ روز، ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایگان مدت اعتبار ۱گیگا بایت ، مکالمه نیم بها مدت اعتبار ۶ ماه ، اینترنت رایگان ۱ گیگا بایتی تا ۵ ماه و همچنین ارسال سیم کارت رایگان صورت می گیرد.

همچنین مشترکین ایرانسل با تعویض سیم کارت به نسل G4 از امکانات ویژه بهرمند می شوید. ۲۰ گیگا بایت اینترنت رایگان ایرانسل مدت اعتبار ۱۴ روز از ساعت ۲ تا ۱۰ صبح قابل استفاده می باشد.

قابل ذکر است اگر گوشی موبایل تان از فناری ۴G پشتیبانی می کند می توانید از ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل بهرمند شوید. برای فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل کد *۵۵۵*۱۱# را شماره گیری نمایید.

برای تعویض سیم کارت خود به ۴ جی هم می توانید هم از طریق برنامه ایرانسل من اقدام کنید و هم نماینده های رسمی فروش سیمکارت ایرانسل که در این صورت باید حضوری اقدام کنید. البته برای این کار اگر از طریق برنامه ایرانسل من اقدام کنید کاملا رایگان است ولی اگر به مراکز رسمی ایرانسل برای تعویض سیمکارت خود مراجعه کنید باید ۸۰۰۰ تومان بابت تعویض پرداخت کنید.

منبع : تجارت نیوز |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین