حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | حقوق بازنشستگان کشوری

حقوق بارنشستگان چند درصد افزایش می یابد | جدیدترین جزئیات از همسان سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد

اخباری در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان در چند ماه گذشته به گوش رسیده است که در ادامه جدیدترین جزدیات آن را مشاهده می کنید. نماینده رشت در مجلس از طرح پیشنهاد افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان طی اجرای برنامه هفتم توسعه خبر داد.

حقوق بارنشستگان چند درصد افزایش می یابد | جدیدترین جزئیات از همسان سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
| کد مطلب: ۱۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد

در ابتدای امسال بارها اخباری درباره افزایش مجدد حقوق بازنشستگان به گوش رسید که اجرای این حکم مستلزم همسان سازی حقوق بارنشستگان است. در چند ماه اخیر در چند مرحله معوقات حقوق بازنشستگان به همراه حقوق ماهیانه آنها برایشان واریز شده است اما با توجه به رشد تورم حقوق بازنشستگان کفاف معیشت آنها را نمی دهد.توزیع حقوق بازنشستگان دولتی در پایان خرداد امسال نشان می‌دهد میانگین حقوق بازنشستگان در بهار 1402 حدودا 42 درصد بیشتر از موقعیت مشابه خود در سال گذشته بوده است.

نماینده رشت در مجلس از طرح پیشنهاد افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان طی اجرای برنامه هفتم توسعه خبر داد.

همسان سازی حقوق بازنشستگان امروز

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ، اظهار کرد: حقوق بازنشستگان با توجه به شرایط اقتصادی کشور کفاف زندگی آنها را نمی‌دهد و ضروریست که حقوق آنها افزایش یابد که نمایندگان در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور در مجلس به دنبال همسان سازی حقوق بازنشستگان هستند.

حقوق بازنشستگان

وی افزود: در کمیسیون تلفیق مدل‌هایی از سوی نمایندگان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان مطرح شده و در جلساتی که با دولت داشتیم مسئولان دولتی نیز برای همسان سازی مدل‌هایی را مطرح کردند که باید در این باره به توافق برسیم.

نماینده مردم رشت در مجلس در باره یکی از پیشنهادات مطرح شده برای افزایش حقوق بازنشستگان، اظهار کرد:یکی از پیشنهادات افزایش 90 درصدی حقوق بازنشستگان در طول برنامه هفتم است به این صورت که در سال اول اجرای این برنامه حقوق آنها 50 درصد و در سال دوم اجرا نیز 40 درصد باقی مانده افزایش یابد تا حقوق این قشر معادل 90 درصد حقوق دریافتی کارکنان شاغل شود.

کوچکی‌نژاد خاطر نشان کرد: در جلسات روز شنبه و یکشنبه کمیسیون تلفیق درباره نحوه و میزان افزایش حقوق بازنشستگان در کمسیون تلفیق برنامه به جمع‌بندی خواهیم رسید تا در جلسه علنی روز سه‌شنبه این هفته نیز مطرح و تصمیم نهایی در این زمینه اخذ شود.

منبع: سایت طلا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین