یکتا ناصر | یکتا ناصر بیوگرافی | یکتا ناصر ازدواج

کت جواهردوزی یکتا ناصر همه رو شوکه کرد | خانم با این موهای فرفری و زاویه صورتش 20 سال جوونتر شد

عکسی از یکتا ناصر در فضای مجازی منتشر شده که همه رو مجذوب خودش کرده است

 کت جواهردوزی یکتا ناصر همه رو شوکه کرد | خانم با این موهای فرفری و زاویه صورتش 20 سال جوونتر شد
| کد مطلب: ۱۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد

یکتا ناصر بایگر متولد 12 ابان سال 1357 است. یکتا ناصر بازیگر سینما، تئاتر و تلوزیون است. پدر یکتا ناصر افسر بازنشسته نیروی زمینی است و مادر خانه دار است. او در رشته محیط زیست تحصیل کرده است.

یکتا ناصراو به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت به چند دفتر سینمایی مراجعه کرد و تست بازیگری داد که در نهایت توانست در سریال گل های کاغذی ایفای نقش کند.

پس از اینکه در تست بازیگری قبول شد برای بازی در سریال شش قسمتی سریال گل های کاغذی از او دعوت به عمل آمد.

ازدواج و همسر یکتا ناصر

یکتا ناصر در روزهای پایانی سال 1394 با منوچهر هادی کارگردان جوان کشورمان ازدواج کرده و زندگی مشترک خود را آغاز کرد.

یکتا ناصر با حضور در برنامه دورهمی درباره ماجرای ازدواج خود به مهران مدیری گفت:

آشنایی من و منوچهر هادی با اختلاف در اولین جلسه دورخوانی یک فیلم آغاز شد. از آنجا که من فردی بسیار مقرراتی هستم، بقیه عوامل برای دورخوانی دیر آمدند و من جلسه را ترک کردم. منوچهر هادی به یکی از عوامل سازنده گفت یا جای من اینجاست یا این خانم که با وساطتت همان فرد مسئله حل شد و همین موضوع باعث آشنایی و سپس درخواست ازدواج از سوی منوچهر شد.

یکتا ناصرمنوچهر انسان بسیار صادق و رک گویی است و همین صداقت او باعث شد که در قبول پیشنهاد ازدواج سخت گیری کمتری داشته باشم.

فرزند یکتا ناصر و منوچهر هادی

یکتا ناصر در 22 آذر ماه 1395 اولین فرزند خود را به دنیا آورد که دختری به نام سوفیا می باشد.یکتا ناصر از جمله بازیگرانی است که در ابتدای دهه هشتاد به شهرت رسید و همچنان به عنوان یک بازیگر شناخته شده فعال است. یکتا ناصر چند سال قبل با منوچهر هادی ازدواج کرد و او منوچهر هادی در آثار مختلفی با یکدیگر همکاری کردهند. مدتی است که شایعه طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی در فضای مجازی پیچیده و علیرغم اینکه در برهه ای منوچهر هادی آن را تکذیب کرد اما هر چند وقت یکبار بحث آن دوباره داغ می شود. تازه ترین خبر درباره یکتا ناصر را در ادامه بخوانید.

یک روز پس از آنکه یکتا ناصر متنی درباره نبخشیدن و فراموش کردن منتشر کرد، منوچهر هادی با بازنشر آن، به متن یکتا ناصر واکنش نشان داد.

یکتا ناصرعده‌ای از کابران فضای مجازی با استوری یکتا ناصر حدس زدند که او از منوچهر هادی جدایی شده و حالا واکنش منوچهر هادی به خبر جدایی قوت بخشیده است.

شایعه جدایی این زوج از ماه‌ها قبل شروع شد و ماه گذشته منوچهر هادی با انتشار پستی که در آن یکتا ناصر را «همسرم» خطاب کرده بود به این شایعات پایان داد، اما حالا به نظر می رسد یا این زوج جدا شده اند و یا میان آنها جنگی عاطفی در گرفته که آن را به فضای مجازی هم کشانده اند.

مرروری بر نقش های یکتا ناصر

یکتا ناصر در طول دوران کاری خود، در آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری نقش آفرینی کرده است که برخی از آنها ماندگار شده اند و در ادامه این بخش از نمناک به معرفی آنها می پردازیم.

یکتا ناصر

یکتا ناصر در سریال نیسان آبی

نیسان آبی سریالی کمدی و خانوادگی به کارگردانی منوچهر هادی در سال در سال 1400 از طریق پلتفرم فیلیمو در نمایش خانگی منتشر شد.

این سریال طنز داستان دو دوست به نام های جمشید و رضا است که عاشق دو خواهر به نام زری و پری شده و با آنها ازدواج می کنند.رضا عاشق شعر و جمشید شیفته شخصیت جمشید هاشم پور(بازیگر مشهور) است. زندگی این دو باجناق مدام درگیر اتفاقات مختلفی می شود که گاه طنز و گاه تلخ هستند.

یکتا ناصر در سریال نیسان آبی نقش زری سازگار همسر جمشید قاسم‌پور با بازی حسین یاری را ایفا می کند و مهران غفوریان، بهناز جعفری، جمشید هاشم‌پور، علیرضا خمسه، یوسف صیادی و ایمان صفا از بازیگران دیگر این سریال هستند.

سریال دختران حوا دختران حوا مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1391 است که به روی آنتن شبکه 5 رفت.

در این سریال زنی به نام ثریا، در دوران جوانی پرستار زایشگاه بود به دلیل اخراج از بیمارستان تصمیم به انتقام گرفته و دستبند 3 نوزاد دختر را با یکدیگر عوض می کند که یکی از نوزادان دختر رئیس بیمارستان بود.

یکتا ناصرثریا سالها بعد در روزهای پایانی زندگی خود از یک ممدکار اجتماعی به نام شیوا با بازی یکتا ناصر می خواهد که آن سه دختر را پیدا کرده و حقیقت را به آنها بگوید....

یکتا ناصر در این سریال با بازیگرانی همچون گوهر خیراندیش، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی، ایرج راد، تینا آخوندتبار، مینا وحید، نازنین کریمی، شیما نیک پور، پندار اکبری و امیرحسین رستمی به هنرمندی پرداخته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین