وام بلاعوض | وام فوری

فوری/وام بلاعوض 30 میلیونی دولت برای این افراد | دریافت وام فوری بدون بازپرداخت +جزییات

جزییات دریافت وام بلاعوض 30 میلیونی دولت تشریح شد.

فوری/وام بلاعوض 30 میلیونی دولت برای این افراد | دریافت وام فوری بدون بازپرداخت +جزییات
| کد مطلب: ۲۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار: الهام کریمی

مدیرعامل مرکز نیکوکاری دانشگاه‌های استان کردستان، اهم فعالیت‌های این مرکز را در سه ماهه پاییز ۱۴۰۲ تشریح کرد.

غلامحسن نورعلی مدیرعامل مرکز نیکوکاری دانشگاه‌های استان کردستان مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: در طی سه ماهه گذشته در راستای کمک به نیازمندان فعالیت‌های متعددی صورت گرفت که از اهم آن‌ها می‌توان به اهدا وام بلاعوض سی میلیبون تومانی به این خانواده‌ها نام برد.

وی افزود: اهدا دو تخته فرش ۹ متری توسط خیر به خانواده مددجویان در محلات غفور و نایسر، بازدید از زنان سرپرست خانوار و اهدا بسته‌های کمک معیشتی گوشت و برنج، واریز وام های ۳۰ میلیون تومانی بلاعوض جهت کارآفرینی خانواده‌های نیازمند، تهیه وسایل فرش بافی و ویزیت و کنترل بیماری نیازمندان به صورت رایگان توسط از اهم فعالیت‌های این مرکز در پاییز سال جاری بوده است.

نورعلی یادآور شد: شناسایی نیازمندان از طریق معرفی مردم و بازدید میدانی توسط کارشناسان این مرکز صورت می‌گیرد.

وی در پایان از همکاری و مساعدت خیرین نهایت تشکر را کرد و از سایر خیرین استان دعوت کرد با اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به این مرکز یاریگر نیازمندان باشند.

رئیس بنیاد مسکن از انجام مراحل اداری تصمیم نامه وام فوری ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی خبر داد و گفت: توزیع بانکی این وام هفته آینده انجام می شود.

 غلامرضا صالحی در مراسم امضای تفاهمنامه ساخت مسکن در وسع در 2020 محله کم برخوردار با ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار، درباره وام 350 میلیون تومانی مسکن روستایی اظهار کرد: برای اولین بار بود که مبلغ وام مسکن روستایی از 200 به 350 میلیون تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: طی سالهای گذشته تعداد وام های روستایی همواره 200 هزار فقره بوده که امسال به 350 هزار فقره افزایش یافته است.

وی افزود: بر این اساس نیز آیین نامه این وام با گذشته متفاوت بوده، ضمن اینکه روند اداری صدور تضمین نامه نیز همین گونه بود.

وی یادآور شد: برخلاف گذشته شاهد همکاری خوبی بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه برای وام 350 میلیونی مسکن روستایی بوده ایم.  واقعاً همکاری ها فراتر از انتظارات بوده است.

رییس بنیاد مسکن  بیان کرد: هفته گذشته مراحل اداری تصمیم نامه از صندوق ملی مسکن به سازمان برنامه و بودجه و از آنجا به بانک انجام شد. روز 23 آذر نیز آقای منظور تضمین نامه را امضا کرده بود.

صالحی تاکید کرد: توزیع بانکی وام مذکور نیز هفته آینده انجام خواهد شد.

منبع : فردانیوز |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین