وام فوری | وام قرض الحسنه

وام فوری بدون ضامن برای این دهک ها | وام فوری بدون کارمزد با اقساط کم

از هفته آینده وام فوری۳۵۰ میلیونی بگیرید.

وام فوری بدون ضامن برای این دهک ها | وام فوری بدون کارمزد با اقساط کم
| کد مطلب: ۲۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار: الهام کریمی

رئیس بنیاد مسکن از انجام مراحل اداری تصمیم نامه وام فوری۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی خبر داد و گفت: توزیع بانکی این وام هفته آینده انجام می شود.

غلامرضا صالحی در مراسم امضای تفاهمنامه ساخت مسکن در وسع در ۲۰۲۰ محله کم برخوردار با ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار، درباره وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی اظهار کرد: برای اولین بار بود که مبلغ وام مسکن روستایی از ۲۰۰ به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: طی سالهای گذشته تعداد وام های روستایی همواره ۲۰۰ هزار فقره بوده که امسال به ۳۵۰ هزار فقره افزایش یافته است.

وی افزود: بر این اساس نیز آیین نامه این وام با گذشته متفاوت بوده، ضمن اینکه روند اداری صدور تضمین نامه نیز همین گونه بود.

وی یادآور شد: برخلاف گذشته شاهد همکاری خوبی بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه برای وام ۳۵۰ میلیونی مسکن روستایی بوده ایم.  واقعاً همکاری ها فراتر از انتظارات بوده است.

رییس بنیاد مسکن  بیان کرد: هفته گذشته مراحل اداری تصمیم نامه از صندوق ملی مسکن به سازمان برنامه و بودجه و از آنجا به بانک انجام شد. روز ۲۳ آذر نیز آقای منظور تضمین نامه را امضا کرده بود.

صالحی تاکید کرد: توزیع بانکی وام مذکور نیز هفته آینده انجام خواهد شد.

بانک تجارت به منظور راحتی و آسان کردن فرآیند تهیه جهیزیه و مخارج شروع زندگی به ارائه طرح زوج مهر اقدام کرده است. افراد به منظور دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده قرض الحسنه داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۳۶ ماه اعلام شده و نرخ سود آن ۱۵ درصد است. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ضامن رسمی است و مسدودی سپرده ندارد. لازم به ذکر است افرادی که این وام را دریافت می‌کنند با مبلغ آن امکان خرید انواع محصولات و لوازم خانگی از فروشگاه پاکشوما و گروه انتخاب الکترونیک را دارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۱ میلیون و ۳۹ هزار و ۹۶۰ تومان است. کل سود تسهیلات، ۷ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۵۵۵ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۳۷ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۵۵۵ تومان خواهد بود.

وام فوری اشتغالزایی

رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در سال گذشته در حوزه تسهیلات ۳همت از بانک مرکزی دریافت و به استان‌ها بر اساس تعهد اشتغال تخصیص‌داده‌شده است که خوشبختانه ۹۵ درصد اعتبارات جذب شد افزود: امسال هم باتوجه‌به رشد مشاغل خانگی اعتبارات ۴همت دریافت شده و اکنون بانک‌ها در حال پرداخت هستند. حداکثر سقف پرداخت تسهیلات ۱۵۰میلیون تومان است که به صورت فردی پرداخت می شود.

وی گفت: در راستای تعهدی که وزارت کار دارد، باید به تعهد ۱۵۰هزار شغل ایجادی در حوزه کسب‌وکارهای خانگی با همکاری بانک‌ها و دستگاه در سال ۱۴۰۲برسد.

همتیان افزود: با صدور مجوز از طریق درگاه ملی مجوزها، گام اساسی و مهمی در تسهیلگری صدور مجوزها و مانع‌زدایی برداشته شد. در گذشته متقاضیان برای گرفتن امضای طلایی مجوز در برخی موارد ماه‌ها و حتی سال‌ها بین دستگاه‌های اجرایی در رفت‌وآمد بودند تا بتوانند مجوز دریافت کنند، اما اکنون چنین چیزی نداریم.

رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون افزود: برای امسال با ۴ هزار میلیارد تومانی که از بانک مرکزی دریافت کردیم، قرار است ۱۵۰هزار شغل ایجادی داشته باشیم و تا پایان سال مشکل تأمین بازار و فروش را برای متقاضیان با برنامه‌ریزی که انجام شده، حل کنیم تا بتوانیم به رونق تولیدات مشاغل خانگی رسیدگی بیشتری داشته باشیم.

همتیان گفت: پیشرفت و ارتقایی که در بحث مشاغل خانگی رخ‌داده، به دلیل نوع حمایتی بوده که دولت از ما داشته است. بررسی سوابق گذشته نشان می‌دهد که چنین نگاهی وجود نداشته است و حذف نگاه فرودستانه نخستین گام مهمی بود که این دولت در حوزه مشاغل خانگی بود که یکی از ارکان مهم اشتغال‌زایی در کشور است.اگر بنا داریم اقتصاد را مردمی کنیم، مشاغل خانگی بهترین راه برای رسیدن به این هدف است.

منبع : اقتصادانلاین |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین