بازیگر سریال پس از باران | بیوگرافی بازیگر سریال پس از باران

تغییر چهره بازیگران سریال پس از باران بعد از 23 سال | عکس های شوکه کننده از بازیگران سریال پس از باران

در ادامه عکس هایی از بازیگران سریال پس از باران را مشاهده می کنید.

تغییر چهره بازیگران سریال پس از باران بعد از 23 سال | عکس های شوکه کننده از بازیگران سریال پس از باران
| کد مطلب: ۳۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

سریال پی از باران یکی از بهترین سریال های تلویزیون ایران بوده که در سالهای اخیر بارها این سریال از تلویزیون پخش شده است. و اخیرا سریال پس از باران از شبکه آی فیلم بعد از 23 سال به دلیل جذابیت بالا هنوز هم پرمخاطب بوده و یادآور حال و هوای دهه 70 تلویزیون ایران است. این روزها بازیگران پس از باران در صدر جستجوهای اینترنتی قرار داشته و در صدر اخبار هستند و بسیاری از طرفداران این سریال نوستالژیک در فضای مجازی به دنبال عکس واقعی و خانوادگی از بازیگران سریال پس از باران می باشند. در این بخش از فرهنگ و هنر عکس بازیگران سریال پس از باران با همسر، سرنوشت بازیگران سریال باران، عکس خانوادگی بازیگران پس از باران و…را مشاهده می کنید.

بازیگر سریال پس از باران

بازیگران سریال پس از باران

سریال پس از باران که در سال ۱۳۷۹ از شبکه سوم پخش شد، در فضای گیلان مقابل دوربین رفت و نگاهی به تاریخ ایران در دوران اوایل پهلوی دوم دارد (در سریال از طریق رادیوی ارباب عزت سالاری به دادگاه نورنبرگ که پس از پایان جنگ جهانی دوم و در اوایل پهلوی دوم به سال ۱۳۲۴ رخ داده بود، اشاره شده است.

بازیگر سریال پس از باران

پس از باران روایتی انسانی از روابط ارباب و رعیتی بود. این سریال با موضوع قراردادن زندگی خانواده یک ارباب و حضور دختری با عنوان همسر دوم ارباب، شرایط جدید و مخالفت‌های خانواده ارباب «همسر اول» و عواقب و عوارض چنین حضوری را نمایش می‌داد. در این سریال عشق همراه با ارباب بودن، و مظلومیت زنان دوم اربابان و قدرت اربابان و خان‌ها را در گذشته می‌توان دید. این سریال روایتی از دوران زندگی در زمان اوایل پهلوی دوم است و مشکلاتی که مردم متحمل می‌شدند.

در این بخش از فرهنگ و هنر عکس بازیگران سریال پس از باران با همسر، سرنوشت بازیگران سریال باران، عکس خانوادگی بازیگران پس از باران و…را مشاهده می کنید.

بازیگر سریال پس از باران

محمود پاک نیت بازیگر نقش ارباب پس از باران

محمود پاک نیت که در سریال پس از باران نقش ارباب عزت سالاری راایفا نموده است، در سال 1358 با مهوش صبرکن خانم بزرگ سریال پس از باران ازدواج کرده است، ثمره این ازدواج دو پسر به نام مسعود و مهرداد و سه نوه می باشند. عکس محمود پاک نیت و همسر و نوه زیبایش هانا در فضای مجازی وایرال شده است.

بازیگر سریال پس از باران

بازیگران سریال پس از باران در گذر زمان، رحیم نوروزی که در سریال پس از باران نقش جوانی فرخ گلابدر‌ه‌ای (برادر خانم‌بس‌) را بازی کرده، متولد سال 1346 در رشت است.او در آثاری چون آسمان هشتم، دوزخ برزخ بهشت، پس از باران، خانه ای در تاریکی، کلانتر،مدار صفر درجه، روز حسرت، یوسف پیامبرو…بازی کرده است.

بازیگر سریال پس از باران

کتایون ریاحی در نقش خانم بس

کتایون ریاحی بانوی هنرمند سینمای ایران که نقش خانم بس در سریال پس از باران را بازی کرده، متولد 10 دی 1340 در تهران است که با بازی در مجموعه «پدر سالار»،«پس از باران»،«شب دهم»به شهرت فراوانی دست یافت.آخرین تجربه بازیگری ایشان در 47 سالگی با نقش «زلیخا» در سریال یوسف پیامبر بود که در این سریال بسیار خوش درخشید. او یک پسر به نام پوریا رحیمیان دارد.۵.مهوش صبرکن در نقش طاهره مادر خانم بس

مهوش صبرکن بازیگر نقش طاهره (خانم بزرگ – مادر فرخ و خانم‌بس‌) در سریال پس از باران،متولد 16 خرداد 1339 در شیراز است. او همسر واقعی محمد پاک نیت است که در آثاری چون دخترم نرگس، پس از باران، یوسف پیامبر، خانه ای در تاریکی، شب می گذرد و… در کنار او ایفای نقش نموده است.

بازیگر سریال پس از باران

مرجان محتشم در نقش شهربانو زن دوم ارباب

بازیگران سریال پس از باران در گذر زمان، مرجان محتشم بازیگر سینما و تلویزیون که با نقش آفرینی در سریال پس از باران و بازی در نقش شهربانو زن دوم ارباب به شهرت رسید، متولد 13 اسفند 1348 در تهران میباشد.او در آثاری چون ستاره من، نامادری، رز زرد، بهشت گم‌شده، معصومه، طلیعه، آژانس دوستی و…بازی کرده است.

بازیگر سریال پس از باران

شهاب حسینی در نقش علی احمدی

بازیگران سریال پس از باران در گذر زمان، شهاب حسینی بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون که در سال 1379 با سریال پس از باران و بازی در نقش علی احمدی پا به عرصهٔ بازیگری گذاشت، متولد 14 بهمن 1352 است ودر آثاری چون پوست شیر، گناه فرشته،فروشنده، شهرزاد، درباره الی، ش.ق پرواز و…بازی کرده، آقای بازیگر از ازدواج اول خود با پریچهر قنبری دو فرزند پس به نام های محمد امین و امیرعلی دارد.

بازیگر سریال پس از باران

منبع : قاب امروز |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین