وام خودرو | شرایط دریافت وام خودرو

وام خودرو 100 میلیونی بدون ضامن بانک سامان | وام خرید خودرو یکهفته ای با اقساط 3 میلیونی

در ادامه شرایط دریافت وام خودرو را بخوانید.

وام خودرو 100 میلیونی بدون ضامن بانک سامان | وام خرید خودرو یکهفته ای با اقساط 3 میلیونی
| کد مطلب: ۳۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

افرادی که به دنبال خودرو هستند و برای خرید آن بودجه کافی ندارند، می‌توانند از طریق افتتاح حساب در بانک سامان از وام خودرو آن استفاده کنند.

 این وام تا حدودی بهای خودرو را پوشش می‌دهد.

حداکثر مبلغ وام خودرو بانک سامان ۱۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

این تسهیلات به پشتوانه اوراق مشارکت دولتی و بانک مرکزی ارائه می‌شود.

متقاضی باید اصل مبایعه نامه یا قرارداد خرید خودرو یا سند مالکیت آن را داشته باشند.

نرخ سود این تسهیلات طبق مصوبات بانک مرکزی است.

افراد بعد از دریافت این وام حداکثر طی سه سال امکان بازپرداخت آن را به صورت ماهیانه دارند.

این وام ۱۰۰ میلیونی با نرخ سود ۱۸ درصدی است.

مبلغ هر قسط ۳ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۲۴۰ تومان می باشد.

کل سود این وام به ۳۳ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۶۲۴ تومان می‌رسد.

جمع رقم وام و سود آن هم ۱۳۱ میلیون و ۲۰۵ هزار تومان خواهد بود.

متقاضیان تنها در صورتی امکان دریافت این وام را دارند که خواهان خودرو داخلی تولید سال جاری یا حداکثر یک سال قبل باشند.

گفتنی است که مبلغ تسهیلات خرید خودرو بانک سامان متناسب با شرایط متقاضی قابل تغییر است و ممکن است حتی کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان تعیین شود.

توجه کنید که این وام تنها به افرادی که حداقل ۱۸ سال سن داشته و خریدار خودرو باشند، تعلق می‌گیرد.

با افزایش قیمت‌ها و ناپایداری‌های اقتصادی، خرید یک خودروی جدید به نظر آسان نیست اما باید بدانید با تسهیلات اقساطی و وام خودرو ارائه شده توسط بانک‌ها و موسسات مالی، این چالش به یک فرصت تبدیل شده است. اکنون به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید با بررسی جزئیات و شرایط مختلف این وام، بهترین تصمیم را برای خرید خودروی مطابق با نیازهای خود اتخاذ کنید.

آشنایی با شرایط کلی وام خودرو

برای خرید خودرو با وام، اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است خودرویی که قصد دارید با وام خریداری کنید، باید محصول داخلی باشد. زیرا تسهیلات خرید خودرو برای خودروهای وارداتی ممکن نیست. بانک‌ها در ارائه تسهیلات خودرویی، موارد مختلفی را در نظر می‌گیرند اما به طور کلی، سه شرط اصلی را متقاضیان این وام‌ها باید مد نظر داشته باشند:

برای درخواست خرید خودرو با وام، متقاضی باید حداقل 18 سال سن داشته باشد

متقاضیان نباید سابقه برگشت چک یا بدهی‌های معوقه داشته باشند. این نکته نشان‌دهنده پایداری مالی فرد است

متقاضیان باید توانایی مالی برای پرداخت اقساط وام را اثبات کنند. این اثبات می‌تواند از طریق فیش حقوقی یا ارائه ضامن انجام شود.

کدام بانک‌ها وام خودرو ارائه می‌دهند؟

برای درخواست خرید خودرو با وام در اکثر بانک‌ها، لازم است علاوه بر ثبت درخواست، دو ضامن رسمی یا سند ملک نیز ارائه شود. نرخ سود معمولاً در این وام‌ها حدود 24 درصد سالانه است و مدت زمان بازپرداخت آن حداکثر سه سال یا 36 ماه می‌باشد.

در شرایط کنونی بازار خودرو و افزایش قیمت‌ها، خرید خودرو به صورت اقساطی از نظر اقتصادی مناسب به نظر می‌رسد. در ادامه بانک‌های ارائه‌دهنده تسهیلات خرید خودرو را معرفی کرده و شرایط دریافت تسهیلات آن‌ها را با جزئیات بررسی خواهیم کرد.

سامان ۱۰۰ میلیون تومان ۳۶ ماه ۱۸ درصد

شهر – – –

ملت ۷۰ میلیون تومان ۶۰ ماه ۱۸ درصد

رفاه ۱۰۰ میلیون تومان ۴۸ ماه ۱۸ درصد

صادرات ۲۰۰ میلیون تومان ۳۶ ماه ۱۸ درصد

ملی ۲۰۰ میلیون تومان ۳۶ ماه ۱۸ درصد

ایران زمین ۳۰۰ میلیون تومان – –

وام خودرو بانک سامان

بانک سامان اخیراً سقف وام خودرو را به 100 میلیون تومان ارتقاء داده است. مهلت بازپرداخت این وام 36 ماه بوده و نرخ سود آن 18 درصد است. بانک سامان برای ضمانت، از متقاضی وام، سند ملک و 15% از مبلغ وام را تا تسویه کامل نزد خود نگه می‌دارد. همچنین داشتن حساب سپرده کوتاه‌مدت با گردش 3 تا 6 ماه نیز از موارد مورد نیاز برای درخواست خرید خودرو با وام بانک سامان محسوب می‌شوند. توجه داشته باشید که مبلغ وام نباید از 80 درصد ارزش خودرو بیشتر باشد.

وام خودرو بانک صادرات

بانک صادرات اکنون تسهیلات خرید خودرو را از طریق وام کارت اعتباری ارائه می‌دهد که سقف مجاز آن به 200 میلیون تومان افزایش یافته است. وام خرید خودرو بانک صادرات با حداکثر تعداد اقساط 60 ماهه ارائه می‌شود و در صورت استفاده از حداکثر مبلغ و تعداد اقساط، هر قسط ماهیانه به مبلغ حدود 5.100.000 تومان می‌باشد. نرخ سود این وام 18 درصد است و برای درخواست آن، متقاضیان مرد زیر 50 سال با وضعیت نظام‌وظیفه مشخص و عدم دریافت وام مشابه از بانک‌های دیگر می‌توانند اقدام کنند. جهت مشاهده شرایط کامل وام خرید خودرو بانک صادرات کلیک کنید.

وام  خودرو بانک ملی

وام خرید خودرو بانک ملی تا سقف ۲۰۰ میلیون و با نرخ سود ۱۸ درصد ارائه می‌شود. برای دریافت این اعتبار، شما نیاز به معرفی یک ضامن کارمند و ارائه فیش حقوقی دارید. بانک ملی علاوه بر این، ۱۰ درصد از مجموع مبلغ وام را به صورت موقت نزد خود نگه می‌دارد و پس از پرداخت آخرین قسط، مبلغ باقی‌مانده را باز می‌گرداند.

وام خودرو بانک ملت

بانک ملت با سقف وام 70 میلیون تومان و سود 18 درصد، شرایط دریافت تسهیلات خرید خودرو را اعلام کرده است. برای دریافت این وام، نیاز به سپرده 12 ماهه در بانک ملت دارید و در صورت خواب ۴ ماهه سپرده، می‌توانید به اندازه یک برابر مبلغ سپرده وام بگیرید. نکته قابل‌توجه این وام، این است که برای مبلغ کمتر از 50 میلیون تومان، تنها به یک ضامن رسمی نیاز دارید. در صورت تمایل به دریافت سقف وام با حداکثر مدت بازپرداخت، مبلغ قسط ماهانه به 2.937.500 تومان می‌رسد.

بانک ملت همچنین وام بدون ضامن با سقف 100 میلیون تومان ارائه می‌دهد. برای دریافت این وام، تنها کافیست حقوق شما به حساب بانکی در بانک ملت واریز شود و رتبه اعتبارسنجی شما A، B یا C باشد. سود وام فوری بانک ملت نیز با نرخ 18 درصد محاسبه می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین