وام فوری | وام فوری بدون ضامن

بازنشستگان متقاضی وام فوری عجله کنند | ثبت نام وام فوری بازنشستگان با مبلغ و شرایط جدید

در ادامه جزئیات نهایی از واریز وام فوری بازنشستگان را بخوانید.

بازنشستگان متقاضی وام فوری عجله کنند | ثبت نام وام فوری بازنشستگان با مبلغ و شرایط جدید
| کد مطلب: ۶۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

مهلت ثبت‌ نام در نخستین مرحله پرداخت وام فوری بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان تا روز دوشنبه چهارم تیرماه خواهد بود.

با افزایش ده میلیون تومانی نسبت به سال قبل، ثبت‌نام اولین مرحله تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی در سال ۱۴۰۳ آغاز شد.

مهلت ثبت‌نام در نخستین مرحله پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان تا روز دوشنبه چهارم تیرماه خواهد بود.

براساس این گزارش، در این مرحله ۴۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجد شرایط پرداخت خواهد شد که برای هر استان سهمیه‌ای مشخص در نظر گرفته شده است. ثبت‌نام این وام از طریق کانون‌های بازنشستگان در هر استان انجام می‌شود و بعد از به حد نصاب رسیدن تعداد ثبت‌نام‌کنندگان، سایت به صورت خودکار بسته می‌شود.

سازمان تأمین‌اجتماعی شرایط پرداخت وام به بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان را دارا بودن حداکثر ۷۸ سال، مسدود نبودن حساب بانکی فرد متقاضی، مالکیت تلفن همراه به نام شخص متقاضی، فقدان سابقه چک برگشتی و بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (بابت شخص متقاضی یا ضمانت وام دیگران)، عدم استفاده از تسهیلات مشابه طی دو سال گذشته و داشتن موجودی مکفی در حساب بانکی شخص به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرده است.

براساس این گزارش، پس از تکمیل این مرحله از ثبت‌نام که به صورت غیرحضوری و از سوی کانون‌های بازنشستگان در هر استان انجام خواهد شد، اقدامات اداری و بررسی‌های لازم توسط بانک عامل آغاز و طی حدود یک هفته این تسهیلات به حساب بازنشستگان واجد شرایط واریز می‌شود.

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران؛ یکی از خدمات رفاهی سازمان تأمین‌اجتماعی برای کمک به بهبود شرایط معیشت بازنشستگان است که با همکاری بانک رفاه کارگران انجام می‌شود. در سال گذشته، رقم ریالی این تسهیلات بیست میلیون تومان بود که در سال جاری به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته و مراحل بعدی پرداخت این تسهیلات نیز متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ثبت نام وام فوری ۳۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی

سامانه تأمین اجتماعی از روز دوشنبه، ۲۸ خردادماه برای ثبت‌نام وام بازنشستگان این سازمان باز شده است. مبلغ وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۰ میلیون تومان است و همه متقاضیان در تهران می‌توانند وام را دریافت کنند. اما اوضاع برای دیگر شهرستان‌های ایران متفاوت است؛ بطوریکه اگر ثبت‌نام بیش از ظرفیت انجام شود، نتیجه قرعه‌کشی برای دریافت وام اهمیت خواهد داشت.

ین وام توسط بانک رفاه کارگران پرداخت می‌شود و متقاضیان سهمیه‌ای پس از تکمیل ظرفیت، در صورتی که در قرعه‌کشی برنده شوند، به این بانک معرفی می‌شوند. همچنین اگر متقاضی در این دور موفق به دریافت وام نشود، در دورهای بعدی می‌تواند دوباره ثبت‌نام کند.

روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی در اطلاعیه‌ای مهم گفته است که متقاضیان این وم نیازی به مراجعه حضوری به هیچ مجموعه‌ای ندارند و ثبت‌نام به صورت آنلاین و غیرحضوری از طریق درگاه سازمان انجام می‌گیرد. همچین متقاضیان در صورت داشتن هرگونه سؤال به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند با شماره ۱۴۲۰ تماس گرفته تا کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی پاسخگوی شما باشند.

دریافت وام بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز مانند دیگر وام‌ها شرایطی دارد که نیاز است متقاضیان داشته باشند. شرایط وام ۳۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی شامل موارد زیر است:

مستمری دریافتی به میزان حداکثر ۳۰ میلیون تومان

حداقل ۲۰ سال سابقه پرداخت بیمه

تلفن همراه باید به نام فرد منقاضی باشد

حساب متقاضی نباید مسدود باشد

عدم بدهی معوق در شبکه بانکی کشور چه بابت وام و چه ضمانت

عدم چک برگشتی

عدم دریافت وام مشابه از ۳ سال گذشته

موجودی حداقل ۱۰۰ هزار تومان در حساب متقاضی

ثبت نام وام ۳۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی

منبع : اقتصادآنلاین |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    دیدگاه‌ها ۱

    • ناصرغیبی شماره کدملی0049582331 ارسالی در

      با سلام خدمت شما لطفاً نسبت به حساب اینجانب وام مسکن راوهروام دیگری که شامل من میشود بذل توجه فرمایید متشکرم
      ناصر غیبی

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین