همستر کامبک | بازی همستر

زنگ خطر کاربران همستر کامبک | هشدار به کاربران همستر برای حمله فیشینگ

مراقب کلاهبرداری در خرید و فروش حساب کاربری همستر کامبک باشید.

زنگ خطر کاربران همستر کامبک | هشدار به کاربران همستر برای حمله فیشینگ
| کد مطلب: ۶۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

سرهنگ مصطفی مرتضوی هشدار داد خرید و فروش امتیاز حساب‌های کاربری می‌تواند به ابزاری برای کلاهبرداری تبدیل شود.

وی افزود: هیچ تضمینی برای ارزش مالی نتایج این بازی‌ها وجود ندارد و کاربران باید مراقب باشند.

رئیس پلیس فتای اصفهان از کاربران خواست تا مراقب کلاهبرداری‌های احتمالی در قالب لینک‌های آلوده و فیشینگ باشند.

وی تأکید کرد: همستر کامبت منبع و مدیریت‌کننده مشخصی ندارد و هیچ تضمینی برای امنیت و سودآوری آن وجود ندارد. از کاربران می‌خواهیم برای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی، توصیه‌های امنیتی را جدی بگیرند.

او تاکید کرد: همستر کامبت به یک موضوع همه‌گیر اجتماعی تبدیل شده است. این بازی و نمونه‌های مشابه آن در بستر تلگرام عرضه شده‌اند و کاربران به امید لیست شدن آن‌ها در صرافی‌ها و کسب ارزش مالی، به شدت از آن‌ها استقبال کرده‌اند. اما باید تأکید کنم که هیچ تضمینی برای تحقق این انتظارات وجود ندارد.

رئیس پلیس فتا همچنین به خطرات استفاده از فیلترشکن و پروکسی برای دسترسی به تلگرام اشاره کرد و گفت: استفاده از این ابزارها، به ویژه برای کاربران کم سن و سال، می‌تواند تبعات منفی به همراه داشته باشد. علاوه بر این، هزینه‌های مالی استفاده از فیلترشکن‌ها نیز قابل توجه است.

وی همچنین به تأثیرات منفی این بازی بر مدیریت زمان و تمرکز افراد، به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در فصل امتحانات اشاره کرد و گفت: متأسفانه این بازی برای برخی افراد به یک رفتار اعتیادگونه تبدیل شده که می‌تواند بر سایر جنبه‌های زندگی آن‌ها تأثیر منفی بگذارد.

جزئیات جدید از بازی همستر کامبک

​در حالی که کاربران بازی تلگرامی همستر کامبت از مرز ۱۵۰ میلیون نفر عبور کرده است و طرفداران این بازی در انتظار لیست شدن همستر کامبت و فروش دارایی‌های خود هستند، حساب رسمی شبکه تون (TON) در ایکس (توییتر سایق)، پیامی منتشر کرده و شوک بزرگی به طرفداران این بازی وارد کرده است تا آینده همستر کامبت، همچنان مبهم و نامشخص باقی بماند.

در حالی که کاربران بازی تلگرامی همستر کامبت از مرز ۱۵۰ میلیون نفر عبور کرده است و طرفداران این بازی در انتظار لیست شدن همستر کامبت و فروش دارایی‌های خود هستند، حساب رسمی شبکه تون (TON) در ایکس (توییتر سایق)، پیامی منتشر کرده و شوک بزرگی به طرفداران این بازی وارد کرده است تا آینده همستر کامبت، همچنان مبهم و نامشخص باقی بماند.

 حساب رسمی بلاکچین تون، در این پیام گفت: تعداد کاربران این بازی در تلگرام، به ۱۵۰ میلیون نفر رسید، اما چه تعداد از این کاربران به بلاکچین تون مهاجرت خواهند کرد؟

با توجه به لحن این پیام، بسیاری از کارشناسان معتقدند این خبر می‌تواند زنگ خطری برای کاربران همستر کامبت باشد، زیرا اگر تعداد کاربران مورد نظر به بلاکچین تون وارد نشوند، ممکن است این شبکه از لیست شدن همستر کامبت در بلاکچین خود جلوگیری کند و آینده این ارز در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

این موضوع در حالی است که رقبای همستر کامبت مانند تپ سواپ، یس کوین و دات کوین تاکنون عملکرد خوبی از خود نشان دادند و بیش از هر زمان دیگری به لیست شدن در صرافی‌های ارز دیجیتال نزدیک هستند.

همستر کامبکبرای شروع، باید به کانال رسمی همستر کامبت در تلگرام بپیوندید.

این کانال محل دریافت به‌روزرسانی‌ها و دستورالعمل‌های مربوط به ایردراپ خواهد بود.

مرحله ۲: به بخش ایردراپ در کانال بروید.

در کانال همستر کامبت، دنبال بخش مربوط به ایردراپ بگردید. این بخش معمولاً در یک پست پین شده یا در منوی کانال در دسترس است.

مرحله ۳: روی دکمه “اتصال کیف پول” کلیک کنید.

در بخش ایردراپ، دکمه‌ای با عنوان “اتصال کیف پول” یا مشابه آن را پیدا کنید. روی این دکمه کلیک کنید تا فرایند اتصال کیف پول تون شما آغاز شود.

مرحله ۴: کیف پول تون خود را انتخاب کنید.

فهرستی از کیف پول‌های TON سازگار با همستر کامبت نمایش داده می‌شود. کیف پول تون مورد نظر خود را از این لیست انتخاب کنید.

مرحله ۵: مجوزهای لازم را به همستر کامبت بدهید.

همستر کامبت برای دسترسی به آدرس تون، موجودی و فعالیت‌های شما به مجوزهایی نیاز دارد. این مجوزها برای انجام فرایند ایردراپ ضروری هستند. با دقت مجوزها را بررسی کنید و سپس روی دکمه “تایید” کلیک کنید.

مرحله ۶: منتظر بمانید تا اتصال برقرار شود.

پس از تایید مجوزها، کیف پول تون شما به همستر کامبت متصل خواهد شد. این فرایند ممکن است چند ثانیه طول بکشد.

مرحله ۷: تایید اتصال را بررسی کنید.

پس از اتصال موفقیت‌آمیز، پیامی مبنی بر تایید اتصال کیف پول تون شما به همستر کامبت نمایش داده می‌شود.

در این لحظه شما با موفقیت کیف پول تون خود را به همستر کامبت متصل کرده‌اید و برای دریافت ایردراپ آماده هستید.

به یاد داشته باشید که برای تکمیل سایر وظایف ایردراپ و افزایش شانس خود در دریافت پاداش بیشتر، به کانال همستر کامبت در تلگرام توجه کنید.

نکات:

قبل از شروع فرایند اتصال، مطمئن شوید که از آخرین نسخه کیف پول تون خود استفاده می‌کنید.

در هنگام اتصال کیف پول، از یک اتصال اینترنتی پایدار استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در اتصال کیف پول، می‌توانید از بخش پشتیبانی همستر کامبت در تلگرام راهنمایی بخواهید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است.

منبع : تجارت نیوز |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین