همستر کامبت | بازی همستر

خبر فوری برای کاربران همستر کامبت | توکن این بازی کلیکی چه زمانی لیست می‌شود؟

جزئیات جدید از بازی همستر کامبت را در ادامه دنبال کنید.

خبر فوری برای کاربران همستر کامبت | توکن این بازی کلیکی چه زمانی لیست می‌شود؟
| کد مطلب: ۶۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

بازی کلیکی همستر کامبت موفق به ثبت رکورد گینس جدیدی برای رشد باورنکردنی تعداد کاربران شده است.

رسیدن به 150 میلیون کاربر در دنیای تکنولوژی، نقطه عطف مهمی به شمار می‌رود و تنها تعدادی از موفق‌ترین پلتفرم‌ها می‌توانند به این تعداد کاربر دست پیدا کنند. بازی کلیکی و مشهور همستر کامبت نیز موفق به کسب این دستاورد مهم در سال 2024 شده است. 

همستر کامبت یکی از هزاران بازی دنیای رمزارز بود که به‌ صورت رسمی در بیست و پنجم مه در شبکه TON عرضه شد و موفق شد تنها در ۱۱ روز، به یک میلیون کاربر دست پیدا کند. این بازی کلیکی در حال حاضر بیش از 40 میلیون بازیکن فعال دارد. همچنین، کانال تلگرامی این بازی مشهور دارای 31 میلیون فالوور است و بزرگ‌ترین گروه در این شبکه اجتماعی به‌ شمار می‌رود. 

در سال 2016، بازی واقعیت افزوده پوکمون گو توانست طی مدت 33 روز به 150 میلیون کاربر دست پیدا کند و تا تابستان سال 2023، رکورد دستیابی سریع به این تعداد کاربر را در اختیار داشت. پس از آن، پلتفرم Threads که متعلق به شبکه اجتماعی اینستاگرام است توانست این رکورد را به تنها ۶ روز جا‌به‌جا کند. با وجود اینکه پلتفرم Threads انتظارات برای این رکود را بسیار بالا برد، بازی کلیکی همستر کامبت که در پیام‌رسان تلگرام منتشر شد، موفق شد به سومین برنامه جهان در تاریخ با سریع‌ترین دستیابی به 150 میلیون کاربر تبدیل شود. 

مکانیسم درونی همستر کامبت به‌ صورت داخلی به محتواهای یوتیوب و پلتفرم‌ شبکه‌های اجتماعی لینک‌دهی دارد. به همین دلیل است که صفحه یوتیوب این بازی کلیکی موفق شده است دنبال‌‌کنندگان (سابسکرایبر) فراوانی به دست آورد و حتی رشد تعداد دنبال‌کنندگان از صفحه مشهور Mr Beast نیز پیشی بگیرد. بر اساس گزارش پلتفرم خبری کوین تلگراف، تیم همستر کامبت درخواست ثبت رکورد گینس را به این سازمان ارسال کرده است. همستر کامبت برای تبدیل به اولین صفحه یوتیوبی با دستیابی به 10 میلیون دنبال‌کننده در طی ۶ روز و 13 ساعت، این رکورد را به‌ نام خود ثبت خواهد کرد. 

صفحه یوتیوبی همستر کامبت در حال حاضر به‌ ازای هر هزار بازدید، 11 دلار به‌ صورت درآمد حاصل از تبلیغات از این پلتفرم دریافت می‍‌کند. از ابتدای فعالیت این صفحه از بیست و چهارم ماه مه تا بیست و ششم ماه ژوئن، کانال همستر کامبت بیش از 473 میلیون بازدید کسب کرده که معادل 5.2 میلیون دلار برای آن درآمدزایی داشته است. 

همستر کامبت چه زمانی در صرافی‌های رمزارزی لیست می‌شود؟

با توجه به مسیر راه و برنامه اعلام‌شده از سوی عوامل این بازی کلیکی، توکن همستر کامبت (HMSTR ) در ماه جولای سال جاری میلادی در صرافی‌های رمزارزی لیست خواهد شد، اما زمان دقیق لیست شدن آن از سوی عوامل به‌ صورت رسمی اعلام نشده است. پس از عرضه شدن رسمی توکن همستر کامبت در صرافی‌ها، عوامل بازی قصد دارند ویژگی‌های جدیدی به بازی اضافه کنند. تاکنون تعدادی از صرافی‌های مشهور رمزارزی مانند کوکوین، Gate.io و XT.com توکن این بازی را برای معاملات قبل از بازار (pre-market trading) یا IOU لیست کرده‌اند. 

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

منبع : تجارت نیوز |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین