وام قرض الحسنه | شرایط دریافت وام قرض الحسنه

سورپرایز بانک رسالت برای متقاضیان وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه 100 میلیونی با سود صفر درصد

در ادامه شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک رسالت را بخوانید.

سورپرایز بانک رسالت برای متقاضیان وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه 100 میلیونی با سود صفر درصد
| کد مطلب: ۶۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

وام قرض الحسنه به دلیل نرخ سود صفر یا ناچیزی که دارند، برای مردم بسیار جذاب هستند. در این گزارش شرایط وام قرض الحسنه بانک رسالت بررسی شده است.

وام‌های قرض‌الحسنه از محبوب‌ترین تسهیلات بانکی به شمار می‌روند که به دلیل نرخ سود پایین، در شرایط تورمی کشور طرفداران بسیاری دارند. یکی از بانک‌هایی که این وام را پردخت می‌کند بانک قرض الحسنه رسالت است. در ادامه این گزارش شرایط وام قرض الحسنه بانک رسالت مورد بررسی قرار رفته است.

وام قرض‌الحسنه بانک رسالت، بهره‌ای ندارد و تنها کارمزدی دو درصدی از آن دریافت می‌شود. همچنین مشتریان می‌توانند بر اساس نسبت مبلغ وام موردنیاز به میزان سپرده خود در بانک رسالت، این وام را در اقساط دلخواه تسویه کنند.

برای دریافت وام از بانک رسالت ابتدا لازم است متقاضیان در بانک رسالت سپرده قرض‌ الحسنه افتتاح کنند. مدت زمان خواب این سپرده به مدت حداقل سه ماه و حداکثر 6 ماه است و این سپرده مسدود نخواهد شد.

متقاضیان می‌توانند تا سقف 100 درصد از مبلغ سپرده‌گذاری شده به ازای 6 ماه خواب سپرده و با سررسید 12 ماهه ازاین بانک وام قرض‌الحسنه دریافت کنند. همچنین به ازای هر ماه افزایش خواب سپرده، دو قسط به طول مدت بازپرداخت اضافه می‌شود.

حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 60 ماه به میزان 20 درصد معدل حساب است. حداکثر زمان بازپرداخت این وام برای نسبت 40 درصد، 60 درصد، 80 درصد و 100 درصد معدل حساب نیز به ترتیب 48 ماه، 36 ماه، 24 ماه و 12 ماه است.

مطالعه بیشتر: پرداخت ۱۱ وام قرض‌الحسنه به کارمندان یک بانک/ بانکی‌ها در صف وام معطل نمی‌مانند!

سقف پرداخت این وام 400 میلیون تومان است و هر قسط این وام 400 میلیونی حدود هفت میلیون و 272 هزار تومان است. به این ترتیب کل سود پرداختی توسط مشتری، 24 میلیون تومان و مجموع کل رقم وام و سود 424 میلیون تومان است.

برای دریافت وام در این بانک و سایر بانک‌ها لازم است که وام‌گیرنده هیچگونه بدهی یا وام تسویه نشده‌ای در بانک مورد نظر نداشته باشد. همچنین متقاضی دریافت وام نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد.

نحوه افتتاح حساب وام قرض الحسنه ویژه

این وام قرض الحسنه بوده و گیرندگانش تنها کارمزد چهار درصدی را می‌پردازند. افرادی که به دریافت این تسهیلات تمایل دارند باید ضمانت رسمی داشته باشند.

بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که برای انجام مسئولیت اجتماعی و کمک به رفع کمبود نقدینگی مشتریان خود، طرح تسهیلاتی متنوعی دارد. «باران» یکی از طرح‌های تسهیلاتی این مجموعه است که به مشتریان دارای سپرده قرض الحسنه آن تعلق می‌گیرد. سقف وام مذکور 300 میلیون تومان اعلام شده است.

افرادی که مشتری بانک دی هستند و به دریافت وام 300 میلیون تومانی تمایل دارند باید علاوه بر سپرده قرض الحسنه بتوانند به مبلغ حداقل 10 میلیون تومان در آن داشته باشند و برای مدت زمانی گردش حساب ایجاد کنند. این وام قرض الحسنه بوده و گیرندگانش تنها کارمزد چهار درصدی را می‌پردازند. افرادی که به دریافت این تسهیلات تمایل دارند باید ضمانت رسمی داشته و بتوانند ظرف مدت حداقل شش ماه یا حداکثر 60 ماه اقساط آن را بپردازند.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ کارمزد تعیینی و در نظر گرفتن مدت زمان بازپرداخت، میزان اقساط ماهیانه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان است. کل سود تسهیلات این وام به 36 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 336 میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود.

بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی کشور بوده که با هدف سهل و فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی به خصوص در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی فعالیت خود را آغاز کرد.

این بانک در راستای رسیدن به هدف خود خدماتی مانند تسهیلات ارزی، سپرده‌ها و خدمات ارزی، تسهیلات ریالی، سپرده‌ها و خدمات ریالی، بانکداری مدرن، ماشین‌های بانکی و … را ارائه می‌دهد.

منبع : تجارت نیوز |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین