نوید محمدزاده | بیوگرافی نوید محمدزاده

تغییر چهره باورنکردنی نوید محمدزاده همه رو شوکه کرد | آقا با این تیپ فقط یه پیکان جوانان کم داره

در ادامه عکسی جالب از نوید محمدزاده را مشاهده می کنید.

تغییر چهره باورنکردنی نوید محمدزاده همه رو شوکه کرد | آقا با این تیپ فقط یه پیکان جوانان کم داره
| کد مطلب: ۶۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

نوید محمدزاده هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است.نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.نوید محمدزاده معمولا به خاطر تیپ و استایل و لباس های خاصی که می پوشد همیشه مورد نقد و توجه و کاربران فضای مجازی است که جنجال آخرش ست لباس پلنگی با فرشته حسینی بود.

اولین عکس از کمدی «زودپز» با بازی نوید محمدزاده و محسن تنابنده را مشاهده کنید. رامبد جوان، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.

نوید محمدزاده

انتشار تصویر فردی مربوط به دوره قاجار از مجموعه کاخ گلستان و شباهتش با نوید محمدزاده با واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی مواجه شده است. 

نوید محمدزاده در همین باره با انتشار این تصویر نوشت: خان بودیم یه زمانی، قجری زمانی

امیرحسین‌خان شجاع‌الدوله ملقب به رشیدخان حاکم قوچان در دوره ناصرالدین‌شاه قاجار بود. رشیدخان لقبی بود که مردم کرد‌ خراسان به میر حسین خان داده بودند و اصولاً کلمهٌ رشید برای افرادی به کار برده شده و می‌شود که شجاع و دلیر بوده‌اند.

‎تعدادی از کاربران، تصویر زیر را دستمایه شوخی خود قرار دادند وآن را شبیه به نوید محمدزاده (بازیگر سینمای ایران) دانستند.

نوید محمدزاده

انتشار تصاویری مربوط به دوره قاجار از مجموعه کاخ گلستان با واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی مواجه شده است. برخی‌ها با لحن شوخی و کنایه با این عکس‌ها برخورد کردند.

‎در همین باره تعدادی از کاربران، تصویر زیر را دستمایه شوخی خود قرار دادند و آن را شبیه به نوید محمدزاده (بازیگر سینمای ایران) دانستند.

لباس جنجالی نوید محمدزاده و همسرش

این بازیگر جوان دارای مدرک فوق دیپلم عمران است و بازیگری را در کلاسهای بازیگری موسسه هنر هفت و زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، محمد یعقوبی، علی سیلمانی و علی قنبری آموخت.

نوید محمدزاده علاقه زیادی به فوتبال داشت و در دوران نوجوانی قرار بود که فوتبالیست شود و برای تیم نوجوانان سایپا بازی کند که با دیدن یک فیلم مسیر زندگی اش به کلی تغییر کرد.

اثرگذاری این فیلم روی نوید محمدزاده به اندازه ای بود که او را عاشق سینما کرد و از او چهره موفقی در دنیای هنر ساخت.

نوید محمدزاده مدتها به دلیل پوشیدن لباسهای ست با فرشته حسینی، مورد توجه کاربران قرار گرفته بودند تا اینکه در 4 اردیبهشت 1400 با انتشار ویدئویی خبر از ازدواج خود با فرشته حسینی بازیگر کشرمان داد و در 29 تیرماه از حلقه ازدواج همسرش رونمایی کرد.

منبع : آخرین خبر |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین