وام فوری | وام فوری بدون ضامن

سورپرایز برای متقاضیان وام فوری | وام فوری 300 میلیونی بدون ضامن بانک سینا

در ادامه شرایط دریافت وام فوری بانک سینا را دنبال کنید.

سورپرایز برای متقاضیان وام فوری | وام فوری 300 میلیونی بدون ضامن بانک سینا
| کد مطلب: ۶۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

مشتریان بانک سینا که دارای حساب قرض الحسنه جاری یا جاری کارت یا سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت هستند، امکان درخواست وام «اطلسی» را دارند.

افرادی امکان درخواست وام فوری جاری یا جاری کارت را دارند که حداقل ۵۰ هزار تومان به مدت سه تا شش ماه در یکی از حساب‌های ذکر شده خود نگهداری کنند.

سقف این تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

این وام در قالب عقد مرابحه و با نرخ ۲۳ درصد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

نرخ این تسهیلات مطابق دستورالعمل بانک مرکزی بوده و دوره بازپرداخت آن منعطف است.

حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات به ۳۶ ماه می‌رسد.

این تسهیلات در قالب کارت اعتباری به متقاضیان پرداخت می‌شود.

اشخاص حقوقی امکان درخواست آن را ندارند.

در صورتی که بانک با توجه به شرایط مشتری مبلغ ۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تسهیلات طرح اطلسی با نرخ سود ۱۸ درصد بپردازد و مدت زمان بازپرداخت را برای وی ۲۴ ماه در نظر بگیرد، میزان هر قسط ۲ میلیون و ۴۳۴ هزار تومان خواهد بود.متقاضی در کل ۵۸ میلیون و ۴۳۲ هزار تومان به بانک بازخواهد گرداند.

همچنین در صورتی که بانک با توجه به شرایط مشتری مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان را با نرخ سود ۲۳ درصد به متقاضی بپردازد، و مدت زمان بازپرداخت را برای وی ۳۶ ماه در نظر بگیرد، میزان هر قسط این تسهیلات ۱۱ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۹۱۶ تومان خواهد بود.

بانک سینا به منظور حمایت از تمامی بخش‌های جامعه، اعم از حقیقی، حقوقی و ارگان‌های اجتماعی طرح‌های تسهیلاتی را تدارک دیده است.

این مجموعه در نظر دارد تا ضمن حمایت از اقشار مختلف جامعه، سبد محصولات خود را نیز متنوع کند. این بانک خصوصی در زمینه پرداخت انواع تسهیلات تکلیفی، اعم از ازدواج و فرزندآوری، نیز پیشگام است.

ثبت نام وام فوری ۳۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی

سامانه تأمین اجتماعی از روز دوشنبه، ۲۸ خردادماه برای ثبت‌نام وام بازنشستگان این سازمان باز شده است. مبلغ وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۰ میلیون تومان است و همه متقاضیان در تهران می‌توانند وام را دریافت کنند. اما اوضاع برای دیگر شهرستان‌های ایران متفاوت است؛ بطوریکه اگر ثبت‌نام بیش از ظرفیت انجام شود، نتیجه قرعه‌کشی برای دریافت وام اهمیت خواهد داشت.

ین وام توسط بانک رفاه کارگران پرداخت می‌شود و متقاضیان سهمیه‌ای پس از تکمیل ظرفیت، در صورتی که در قرعه‌کشی برنده شوند، به این بانک معرفی می‌شوند. همچنین اگر متقاضی در این دور موفق به دریافت وام نشود، در دورهای بعدی می‌تواند دوباره ثبت‌نام کند.

روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی در اطلاعیه‌ای مهم گفته است که متقاضیان این وم نیازی به مراجعه حضوری به هیچ مجموعه‌ای ندارند و ثبت‌نام به صورت آنلاین و غیرحضوری از طریق درگاه سازمان انجام می‌گیرد. همچین متقاضیان در صورت داشتن هرگونه سؤال به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند با شماره ۱۴۲۰ تماس گرفته تا کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی پاسخگوی شما باشند.

دریافت وام بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز مانند دیگر وام‌ها شرایطی دارد که نیاز است متقاضیان داشته باشند. شرایط وام ۳۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی شامل موارد زیر است:

مستمری دریافتی به میزان حداکثر ۳۰ میلیون تومان

حداقل ۲۰ سال سابقه پرداخت بیمه

تلفن همراه باید به نام فرد منقاضی باشد

حساب متقاضی نباید مسدود باشد

عدم بدهی معوق در شبکه بانکی کشور چه بابت وام و چه ضمانت

عدم چک برگشتی

عدم دریافت وام مشابه از ۳ سال گذشته

موجودی حداقل ۱۰۰ هزار تومان در حساب متقاضی

ثبت نام وام ۳۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی

منبع : بانک اول |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین