یارانه نقدی | واریز یارانه نقدی

فوری؛ افزایش مبلغ یارانه از تیر ماه به شرطها شروطها | واریز یارانه نقدی 1 میلیونی به حساب سرپرستان خانوار

لازمه اجرای وعده پرداخت یارانه نقدی 1 میلیون تومانی یا افزایش یارانه نقدی به هر رقم دیگر چیست؟

فوری؛ افزایش مبلغ یارانه از تیر ماه به شرطها شروطها | واریز یارانه نقدی 1 میلیونی به حساب سرپرستان خانوار
| کد مطلب: ۶۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

قرار است وعده یارانه نقدی ۱ میلیون تومانی در مناظره‌های آتی از سوی برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مطرح شود.

تسنیم نوشت: در حالی اولین مناظره دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با موضوع فرهنگی-سیاسی امشب و مناظره دوم با موضوع اقتصادی فرداشب برگزار می شود که شنیده شد، قرار است وعده یارانه نقدی 1 میلیون تومانی در این مناظره‌ها از سوی برخی نامزدها مطرح شود.

پرداخت یارانه نقدی اولین بار سال 89 به مبلغ 45500 تومان با افزایش قیمت‌ حامل های انرژی به ویژه بنزین و گازوئیل کلید خورد و سال 1401 هم با اصلاح ارز 4200 تومانی و افزایش دلار رسمی به 28500 تومان بار دیگر مبلغ یارانه نقدی به 300 و 400 هزار تومان برای هر نفر افزایش یافت.

لازمه اجرای وعده پرداخت یارانه نقدی 1 میلیون تومانی یا افزایش یارانه نقدی به هر رقم دیگر ، افزایش مجدد قیمت حامل‌های انرژی به ویژه بنزین و گازوئیل یا حذف دلار 28500 تومانی و افزایش قیمت رسمی ارز به اعداد بالاتر هست.

یارانه نقدی تیر ماه ۱۴۰۳، دهک‌های چهارم تا نهم درآمدی، از بیستم تیرماه به حساب تمام سرپرستان خانوار در سراسر کشور واریز می شود.

تاریخ واریز یارانه نقدی کمک معیشتی، از بهمن سال گذشته تغییر کرده است؛ بر این اساس، تاریخ واریز یارانه نقدی از بیستم هر ماه، به بیست و پنجم برای دهک‌های اول تا سوم و «سی‌ام» برای خانوارهای دهک چهارم تا نهم موکول شده است.

بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم درآمدی باشند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد؛ مبلغ واریز یارانه نقدی برای دهک‌های بعدی خانوار، ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

یارانه نقدی

جزئیات جدید از واریز یارانه نقدی

در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها آمده است: «پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی و تغییرات در زمان پرداخت یارانه، از بیستم هر ماه به بیست‌وپنجم هر ماه (پرداخت دهک اول، دوم و سوم) و سی‌ام هر ماه (دهک چهارم تا نهم)، یارانه مرحله «۱۶۰»، بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور واریز شده است و از ساعت ۲۴، قابل برداشت است. بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ ازای هر نفر و ۳۰۰ هزار تومان برای سایر دهک‌ها به حساب آنان واریز خواهد شد.

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند، رقم کامل یارانه نقدی برای آنها قابل برداشت است؛ در صورت استفاده، به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی‌مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.»

منبع : جماران |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین