وام فوری | وام فوری بدون ضامن

سورپرایز دولت برای سربازان | دریافت وام فوری 150 میلیونی با شرایط فوق العاده برای سربازان تا این تاریخ

در ادامه جزئیات جدید از شرایط دریافت وام فوری 150 سربازان را دنبال کنید.

سورپرایز دولت برای سربازان | دریافت وام فوری 150 میلیونی با شرایط فوق العاده برای سربازان تا این تاریخ
| کد مطلب: ۷۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

وام فوری 150 میلیون تومانی سربازان به افرادی تعلق می‌گیرد که از سال 1397 به بعد موفق به اتمام دوره سربازی خود شده‌اند. جزئیات بیشتر این وام را در ادامه بخوانید.

در سال 1403 افراد واجد شرایط می‌توانند برای دریافت وام «سرباز ماهر» در طول دوره یا پس از پایان دوره‌های آموزشی تدارک دیده شده، اقدام کنند. برای بهره‌مندی از این وام، متقاضیان باید دوره خدمت خود را به طور کامل به پایان رسانده و گواهینامه‌های مربوط به مهارت‌های کسب شده را دریافت کرده باشند. این مهارت‌ها می‌توانند در زمینه‌هایی همچون فرهنگ، هنر، صنعت، کشاورزی و خدمات باشند.

همانطور که گفته شد، این طرح مختص به سربازانی است که از سال 1397 به بعد موفق به اتمام دوره سربازی خود شده‌اند و دارای مدرک مهارت‌های فنی از سازمان‌های معتبر یا فارغ التحصیل موسسات عالی هستند. همچنین متقاضیان باید ملیت ایرانی و کارت ملی هوشمند داشته باشند.

پس از ثبت‌نام در سامانه سرباز ماهر و تقاضا برای دریافت وام، بررسی‌های لازم انجام می‌شود و در صورت داشتن شرایط، وام به متقاضیان واجد شرایط اعطا خواهد شد.

سازمان و نهاد خدمت سرباز، ملاکی برای دریافت تسهیلات نیست و هر سرباز یا فرد مشمول، فارغ از پست و جایگاه می‌تواند برای دریافت این وام اقدام کند. البته اختیار اعطای این وام 150 میلیونی به استان‌ها واگذار شده و هر استان می‌تواند در مورد میزان و نحوه اعطای وام به سربازان خود تصمیم‌گیری کند.

همچنین دریافت‌کنندگان این وام می‌توانند پس از یک دوره تنفس یک ساله، اقساط را طی 7  سال یا 84 ماه بازپرداخت کنند. نرخ کارمزد برای این وام قرض الحسنه، بین 2 تا 4 درصد تعیین شده است. به این ترتیب، بعد از دریافت تسهیلات 150 میلیون تومانی، وام‌گیرنده باید ماهیانه مبلغ یک میلیون و 857 هزارتومان به بانک پرداخت کند.

شرایط دریافت وام فوری با اقساط کم

بانک کارآفرین، وام فوری 50 میلیون تومانی به مشتریان خود اعطا می‌کند.

مشتریان دارای حساب قرض الحسنه و گردش مالی مناسب که حداقل سه تا ۹ ماه از افتتاح آن می‌گذرد، می‌توانند با ارائه مدارک مورد نظر بانک کار‌آفرین، این وام را دریافت کنند.

۱- متقاضی دریافت وام نیک‌آفرین باید دارای حساب قرض الحسنه در بانک کار‌آفرین باشد.

۲- البته مسدود نشدن سپرده در بانک و توانایی برداشت یا واریز وجه به حساب، از نکات مثبت این تسهیلات می‌باشد.

۳- وام‌گیرنده باید علاوه بر ارائه ضامن رسمی فاقد سابقه چک برگشتی و بدهکاری به بانک باشد.

سقف مبلغ این وام ۵۰ میلیون تومان و سود تعیین شده برای آن چهار درصد است.

ضریب برابری این تسهیلات نیز با توجه به مدت زمان سپرده‌گذاری از ۲۰ درصد تا ۲۴۰ درصد متغیر است.

بانک کار‌آفرین برای این وام، چهار دوره بازپرداخت ۱۲ ماهه، ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه در نظر گرفته است.

با احتساب دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه، مبلغ هر قسط ماهانه معادل یک میلیون و ۴۷۶ هزارتومان خواهد شد.

وام‌گیرنده باید مبلغ ۶۰ هزارتومان نیز برای مراحل تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک بپردازد .

متقاضی وام باید در پایان زمان سررسید، درمجموع ۵۳ میلیون و ۲۰۳ هزارتومان به بانک بازگرداند.

جزئیات دریافت وام فوری بدون ضامن

بانک پارسیان در طرح تسهیلاتی همراهان، تا سقف 40 میلیون تومان وام فوری پرداخت می‌کند. اما این وام به چه کسانی تعلق می‌یابد؟

بانک پارسیان در قالب طرح همراهان به افرادی که دارای جواز کسب هستند و دستگاه کارتخوان آنها متصل به این بانک است، وام قرض الحسنه در نظر گرفته است. متقاضی دریافت این وام، همچنین باید حداقل چهار ماه با دستگاه کارتخوان خود کارکرد داشته باشد و نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

مبلغ وام قرض الحسنه بانک پارسیان 40 میلیون تومان است و نرخ سودی ندارد. البته بانک چهار درصد کارمزد از این وام دریافت می‌کند. حداکثر زمان بازپرداخت این وام 24 ماه است و وام گیرنده در صورت اتخاذ 40 میلیون تومان وام، ملزم به پرداخت ماهانه یک میلیون و 818 هزار تومان قسط به بانک است و همچنین مجموع رقم سود و وام این تسهیلات 42 میلیون و 420 هزار تومان است.

 همچنین ضمانت این وام توسط اعتبار شغلی صورت می‌گیرد و نیازمند اعتبار سنجی است. به علاوه هزینه‌های جانبی دریافت این وام 200 هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبار سنجی می‌شود.

منبع : اقتصادآنلاین |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین