وام قرض الحسنه | شرایط دریافت وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه تا سقف 750 میلیونی با کارمزد | با اقساط 60 ماهه بدون معطلی وام قرض الحسنه موسسه اعتباری ملل را دریافت کنید

در ادامه جزئیات جدیداز دریافت وام قرض الحسنه بانک موسسه اعتباری ملل را بخوانید.

وام قرض الحسنه تا سقف 750 میلیونی با کارمزد | با اقساط 60 ماهه بدون معطلی وام قرض الحسنه موسسه اعتباری ملل را دریافت کنید
| کد مطلب: ۷۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

موسسه اعتباری ملل در یک طرح تسهیلاتی با عنوان «نیکان حقوقی» این امکان را به اشخاص حقوقی داده است تا بتوانند با ارائه مدارک اعتبار شغلی و ایجاد گردش مالی حداقل سه‌ماهه، وام قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد تا سقف ۷۵۰ میلیون تومان دریافت کنند. زمان بازپرداخت اقساط این طرح برای تامین سرمایه در گردش ۱۲ ماه و برای توسعه کسب و کار ۶۰ ماه اعلام شده است.

متقاضی پس از افتتاح حساب قرض الحسنه، باید مبلغی را تحت عنوان سپرده در حساب خود قرار دهد و پس از گذشت سه ماه و ایجاد میانگین حساب مناسب، برای ثبت‌نام تسهیلات ۷۵۰ میلیون تومانی نیکان حقوقی اقدام کند.

وام‌گیرنده همچنین باید با ارائه جواز کسب و پروانه فعالیت ضمانت‌های لازم را برای توانایی بازپرداخت اقساط به این موسسه ارائه دهد. همچنین وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

وام‌گیرنده پس از دریافت ۷۵۰ میلیون تومان وام، با احتساب کارمزد چهار درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه،‌ ملزم به پرداخت ۱۳ میلیون و ۸۱۲ هزارتومان در هر قسط خواهد بود. مجموع رقم وام و سود نیز در پایان مدت سررسید به ۸۲۸ میلیون و 798 هزار تومان می‌رسد. علاوه بر چهار درصد کارمزد، وام‌گیرنده باید مبلغ ۲۰۰ هزارتومان نیز بابت هزینه‌های جانبی به موسسه اعتباری ملل بپردازد.

علاوه بر کارمزد،‌ وام‌گیرنده ملزم به پرداخت ۱۰۰ هزارتومان نیز بابت هزینه‌های جانبی اعم از تشکیل پرونده در بانک و اعتبارسنجی به بانک مهر ایران است.

مزایای وام قرض الحسنه بدون ضامن

بانک رفاه کارگران به منظور تنوع سبد محصولات و خدمات و برای حمایت بیشتر از مشتریان خود، طرح تسهیلاتی به نام «امید رفاه» را تدارک دیده است. این وام قرض الحسنه بدون نیاز به سپرده بوده و با کارمزد چهار درصدی به متقاضیان واجد شرایط اعطا می‌شود.

آن دسته از افرادی که به دریافت وام 30 میلیون تومانی بدون سپرده بانک رفاه تمایل دارند باید اعتبار مورد نظر بانک را داشته باشند. بعد از دریافت وام مذکور، فرد در بازه 24 ماه امکان بازپرداخت اقساط را دارد.

علاوه بر اشخاص حقیقی، شرکت‌های مرتبط با بانک رفاه نیز امکان درخواست چنین تسهیلاتی را دارند. منتهی برای این نوع شرکت‌ها سقف تسهیلات 100 میلیون تومان و کارمزد 6 درصد اعلام شده است.

میزان اقساط برای سقف وام 30 میلیون تومانی با کارمزد و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده، 1 میلیون و 363 هزار و 636 تومان است. کل سود وام به 1 میلیون و 800 هزار تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 31 میلیون و 800 هزار تومان اعلام شده است.

مقدار اقساط برای سقف وام 100 میلیون تومانی با کارمزد و مدت زمان بازپرداخت معین، 4 میلیون و 432 هزار و 61 تومان است. کل سود وام به 6 میلیون و 369 هزار و 465 تومان می‌رسد. جمع رقم اقساط و سود آن نیز 106 میلیون و 429 هزار و 465 تومان اعلام شده است.

منبع : تجارت نیوز |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین