همستر کامبت | بازی همستر

هشدار؛ همستر کامبت لغو شد | همستر کامبت قربانی گرفت

جزئیات جدید از بازی همستر کامبت را در ادامه دنبال کنید.

هشدار؛ همستر کامبت لغو شد | همستر کامبت قربانی گرفت
| کد مطلب: ۷۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

همستر کامبت پس از شروع طوفانی و جذب بیش از 200 میلیون نفر در رسانه‌های اجتماعی علی‌الخصوص در کشورمان، اکنون به نظر می‌رسد به پایان خود نزدیک شده است.

گروه استان‌ها- مالک صرافی و ایردراپ سیمپل اعلام کرد: همستر مرده است و فهرستش ممکن است لغو شود. بیش از 200 میلیون کاربر منتظرند تا توکن همستر لیست شود اما پروژه به علت درگیری‌های داخلی از مسیر خارج شده است.

 علی‌رغم وعده 18.6 درصدی سود بازی به سرمایه‌گذاران، بنیان‌گذار ادوارد گورینویچ، اکنون هرگونه تخصیص سهمی را انکار می‌کند. سرمایه‌گذاران در حال آماده‌سازی شکایت‌هایی قانونی هستند که ممکن است پروژه عملیاتی نشود. با توجه به شواهد موجود به احتمال بالا این پروژه یک اسکم یا کلاهبرداری است. وعده‌های پوچ، مدیریت فریبکارانه و سرمایه‌گذاری‌های بی‌فایده این پروژه به این فرضیه قوت بخشیده است.

پس از انتشار خبر کلاهبرداری بودن همستر کامبت از سوی مالک پروژه ایردراپی سیمپل در تلگرام، رسانه‌های محلی گزار دادند پسر 16 ساله اصفهانی بعد از شنیدن این خبر، متاسفانه ایست قلبی کرد و در گذشت.

 

انتظار درآمدزایی خاصی از همستر کامبت نداشته باشید!

این پژوهشگر حوزه بلاک‌چین خاطرنشان کرد:« کاربران باید توجه داشته باشند که حضور آن‌ها یک ارزش و ثروت برای آن پروژه است و مالکان همستر کامبت بعدها می‌توانند روی این پروژه هر سرویسی را پیاده‌سازی کنند و این تعداد کاربر را به هر پروژه دیگر بفروشند. بنابراین کاربران باید بدانند در این بازی هدف خود آن‌ها هستند. بخشی از مبلغی که باید از سوی صاحیان بازی برای جذب مخاطب هزینه می‌شده، به آینده موکول شده که ممکن است آن را به عنوان پاداش بین کاربران تقسیم کرده و در صورت واگذاری با بقیه این مبلغ کسب درآمد کنند. یا حتی ممکن است کل هزینه را به کاربران داده و کاربران پروژه‌ای را پیاده‌سازی کنند.»

آشتیانی با بیان اینکه در همستر کامبت هم مانند نات‌کوین، چندان نقشه راهی مشخص نیست که قرار است چه اتفاقی برای کاربران بیافتد، گفت:« در کشورهایی که اقتصاد متوسط و ضعیفی دارند، علاقه‌مندی به این چنین موضوع‌هایی بیشتر دیده می‌شود، باید توجه کنیم امروز بیش از ۱۵۰ میلیون نفر درگیر پروژه همستر کامبت هستند که جامعه مخاطب بزرگی را تشکیل داده؛ اما مردم باید بدانند در اینجا خودشان ارزش‌آفرینند و دومین نکته اینکه این بازی هرچقدر هم برایشان جذابیت داشته باشد، باید به صرف بازی به آن نگاه کنند و از آن انتظار درآمدزایی خاصی نداشته باشند.»

منبع : اقتصادآنلاین |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین