قیمت مرغ | قیمت مرغ امروز

قیمت مرغ اشک همه رو درآورد | قیمت مرغ گرم در بازار امروز 3 مهر کیلویی چند؟

قیمت مرغ گرم در بازار امروز 3 مهر1403 اعلام شد.

قیمت مرغ اشک همه رو درآورد | قیمت مرغ گرم در بازار امروز 3 مهر کیلویی چند؟
| کد مطلب: ۸۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

امروز قیمت مرغ کشتار در بازار نسبت به روز گذشته افزایش یافت و به ۸۵,۲۱۰ تومان رسید. بازار گوشت مرغ همچنین شاهد افزایش قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۶۱,۴۱۰ تومان معامله شد.

بازار گوشت و دام تهران در روز سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳، نسبت به روز گذشته افزایش قیمت گوشت مرغ را تجربه کرد.

قیمت مرغ کشتار امروز

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار افزایش قیمت را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۸۵,۲۱۰ تومان خرید و فروش شد.

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد افزایش قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۶۱,۴۱۰ تومان معامله شد.

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم در بازار امروز ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد و ۲۹۰ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۱۱۸ هزار تومان معامله شد.

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۵۹۵ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی ۳۰۵ هزار تومان معامله شد.

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۷۰ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری نداشت.

محمد میرزایی با بیان اینکه تعهد جوجه‌ریزی ماهانه این شهرستان بیش از یک میلیون و ۲۷۸ هزار قطعه است، گفت: شیراز با ۹۰ واحد مرغداری گوشتی، ظرفیت جوجه‌ریزی بیش از سه میلیون و ۳۹۹ هزار قطعه را در هر دوره دار است.

وی با اشاره به اینکه در هر دوره ۳۲۹ مجوز جوجه‌ریزی برای واحدهای پرورش مرغ گوشتی از نژادهای آرین، رأس، کاپ و آربراکرز صادر شده است، ادامه داد: در طول فصول بهار و تابستان با این تعداد مجوز، جوجه ریزی برای بیش از ۸ میلیون و ۱۹۷ هزار قطعه انجام شده است.

میرزایی افزود: روزانه بیش از ۱۸ هزار تن گوشت مرغ در کشتارگاه‌ها تولید و به بازار تزریق می‌شود.

میرزایی با تاکید بر نقش خطیر جهاد کشاورزی در تأمین امنیت غذایی جامعه و اجرای سیاست‌های سازمانی گفت: به منظور افزایش بهره‌وری در واحدهای تولیدی و تولید حداکثری گوشت مرغ، همکاری با شرکت‌های تعاونی و زنجیره‌های تولید گوشت مرغ فعال شهرستان شیراز مدنظر بوده است.

وی تصریح کرد: شرایط بازار مصرف، روند نسبتاً مناسب دریافت نهاده‌ها، بارگیری و تخلیه به موقع واحدهای مرغداری، همکاری و همدلی زنجیره تولید مرغ در شهرستان، همچنین همکاری اتحادیه و تشکل‌های مربوطه و مرغداران شهرستان از جمله عوامل تحقق بالاتر از تعهد جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ به شمار می‌آید.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز نیاز روزانه مرغ گرم این شهرستان را حدود ۱۲۰ تن اعلام کرد و افزود: بهبود زیرساخت‌های لازم در واحدهای تولید گوشت مرغ و تخم مرغ، برای افزایش بهره‌وری و تولید و تأمین نیاز جامعه، موضوعی است که آن را از طریق طرح‌هایی همچون نفوذ دانش در واحدها دنبال می‌کنیم.

منبع : گسترش نیوز |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین