علیرضا بیرانوند | زن علیرضا بیرانوند

افشاگری جنجالی زنوزی درباره پرونده علیرضا بیرانوند | علیرضا بیرانوند از فوتبال محروم شد؟

زنوزی: رئیس‌جمهور هیچ دخالتی در رای علیرضا بیرانوند نداشت.

افشاگری جنجالی زنوزی درباره پرونده علیرضا بیرانوند | علیرضا بیرانوند از فوتبال محروم شد؟
| کد مطلب: ۸۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

مالک باشگاه تراکتور: صداوسیما و فدراسیون رنگ‌بازی می‌‌کنند.  برخی از مجریان صداوسیما جوسازی می‌کنند که این رأی به نفع علیرضا بیرانوند است. بدانند که چنین نیست و رأی صادر شده به ضرر بیرانوند است؛ چرا که حق به حق‌دار نرسیده است.

کارشناسی برای بررسی پرونده انتخاب کردند که مرتبط به حوزۀ مالی نبود. از ابتدای فصل همه علیه تراکتور جوسازی کرده و روحیه این بازیکن را هم از بین برده‌اند. داوری را برای بازی حساس «تراکتور – فولاد» انتخاب کردند که فامیل یکی از داورانی است که قبلاً تراکتور را در جمعۀ سیاه به خاک سیاه نشانده بود. 

از سوی دیگر رئیس‌جمهور را وارد این موضوعات می‌کنند. سطح خودمان را پایین نمی‌آوریم تا به خاطر یک رأی فوتبالی، رئیس جمهور، وزیر و معاون رئیس‌‌جمهور را قاطی مسائل کنیم.

ما به خاطر یک میلیون دلار از رئیس‌جمهور کشورمان هزینه نمی‌کنیم. یک میلیون دلار مگر چقدر پول است که به خاطر آن به رئیس‌جمهور ایران گفته بودید از اردوغان برای بخشش پول رضایت‌نامآ «مهدی طارمی» درخواست کند. 

هیچ شخصی در این رأی صادرشده دخالت نداشت. مطمئن باشید اگر کسی در روند این پرونده دخالت می‌کرد، چنین رأی غیرمنطقی و غیرحقوقی صادر نمی‌شد. اگر بنا بر دخالت رئیس‌جمهور بود، قطعاً از معاون حقوقی‌شان درخواست می‌کرد که پرونده را بررسی کند و قطعاً مشخص می‌شد که حق با بیرانوند است.

آقای خیابانی از رنگی‌بودن در بیایید. یک‌سری از مجریان تلویزیون و دست‌اندرکاران فوتبالی در دو تیم تهرانی گیر کرده‌اند. فکر می‌کنند ۱۶ تیم بازی می‌کنند تا این دو تیم قهرمان شوند. صدا و سیما ابتدا حق باشگاه‌ها را بدهد سپس صحبت کنیم.

خیابانی چندی پیش روی آنتن زندۀ تلویزیون پرسیده بود آیا رئیس‌جمهور در صدور رای بیرانوند تاثیر داشته یا نه؟

رأی صادر شده برای پرونده علیرضا بیرانوند کاملاً اشتباه است. کلیه مطالبات بیرانوند باید در سال اول، دوم و سوم پرداخت می‌شد. نباید علیه بیرانوند حکم صادر می‌کردند.

 از ابتدای فصل همه علیه تراکتور جوسازی کرده و روحیه این بازیکن را هم از بین برده‌اند. 

 دلیلش هم این است که تراکتور تیم خوبی بسته و چاره دیگری غیر از این ندارند که جلوی تراکتور را بگیرند. VAR را چرا آورده‌اند؟

 بازی‌هایی که با وجود VAR برگزار شده بازهم مشکل داشت. چون همه چیز برنامه‌ریزی شده است.

علیرضا بیرانوند

پس از اعلام محکومیت بیرانوند در پروندۀ شکایت پرسپولیس و اظهارنظر جنجالیِ او، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که واقعاً ردوبدل مالی بین او و  اعضای هیئت‌مدیرۀ پرسپولیس صورت گرفته!

گفته می‌شود که یکی از اعضای پرسپولیس که هنوز در این باشگاه مشغول به‌کار است به منزل علیرضا بیرانوند رفته و از طریق این فرد مبلغ مورد نظر دروازه‌بان فعلی تراکتور به‌دست برخی از اعضای هیئت‌مدیره رسیده تا موضوع رنگ حقیقت به خود بگیرد.

البته اخبار به‌دست آمده نشان می‌دهد که همۀ اعضای هیئت‌مدیرۀ وقت پرسپولیس از موضوع اطلاع نداشتند.

با ورود نهادهای نظارتی به این پرونده، ابعاد جدیدی از ردوبدل شدن پول مطرح خواهد شد.

منبع : فارس |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین