لیلا بلوکات | بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات ممنوع التصویر شد؟ | پرونده قضایی لیلا بلوکات به کجا رسید؟

در ادامه اخباری از ممنوع الکاری لیلا بلوکات را دنبال کنید.

لیلا بلوکات ممنوع التصویر شد؟ | پرونده قضایی لیلا بلوکات به کجا رسید؟
| کد مطلب: ۸۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد

 خبرنگار شایلین بهبودی:

لیلا بلوکات فوق العاده به ورزش علاقه مند است. او  گفته:من از بچگی والیبال دوست داشتم. الان دو، سه سالی است که بخش بانوان باشگاه هنرمندان راه افتاده و من با این تیم شروع به همکاری و بازی کردم. در واقع شروع با تیم والیبال هنرمندان بوده اما در سه، چهار تیم دیگر هم توپ می زنم.صبا/ در خرداد ماه ۱۴۰۲ از لیلا بلوکات عکسی در فضای مجازی منتشر شد با کلاه، پس از انتشار این عکس خبرهایی مبنی بر اینکه این بازیگر به اتهام کشف حجاب محکوم شده است، در رسانه‌ها منتشر شد. در یک سال گذشته، بلوکات در دادگاه‌‌های اولیه محکوم شد. اما حالا خبر می‌رسد که بلوکات در آخرین دادگاه از تمام اتهامات تبرئه شده است و می‌تواند به مانند سابق به فعالیت‌های هنری و اجتماعی خود بپردازد.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات بازیگر، سینما تئاتر، تلویزیون و موسس خیریه مهر لیلا، سال گذشته به اتهامی به این مضمون «کشف حجاب و جریحه‌دار نمودن اخلاق و عفت عمومی از طریق انتشار تصاویر در فضای مجازی با وصف کشفِ حجاب و برداشتنِ پوشش شرعی و قانونی بر خلاف هنجارها و ارزشهای دینی و ملی» با دستور دادستان تهران و پس از تحقیقات و دستور صدور قرار جلب، محکوم به تحمل ۱۰ ماه حبس در زندان سمنان، دو سال ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی، خلاصه کردن یک کتاب در یک ماه و ممنوع‌الخروجی و ممنوع‌الفعالیت بودن به مدت دوسال و ضبط سیم‌کارت و تلفن همراه شد. بلوکات در یکسال گذشته متحمل بسیاری از احکام صادره شد و از فعالیت در فضای مجازی و کار در حرفه خود هم منع شده بود.

 در بهار سال ۱۴۰۲ و در ادامه اتفاقاتی که از سال ۱۴۰۱ آغاز شده بود، برای بسیاری از بازیگران زن که کشف حجاب کرده بودند، احکامی صادر شد. در پی همین موضوع زمانی که لیلا بلوکات در خردادماه آن سال عکسی از خود در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد با وجود اینکه حجاب را رعایت کرده بود، اما برای او هم قرار تعقیب صادر شد. پس از آن با اعتراض وکلای  لیلا بلوکات، پرونده برای دادگاه تجدید نظر ارائه شد و در دادگاه تجدید نظر حکم اعلام برائت از سوی دادگاه، اعلام شد و لیلا بلوکات منعی برای ادامه فعالیت‌های هنری و اجتماعی خود نخواهد داشت و می‌تواند به مانند سابق کارهای هنری و اجتماعی خود را از سر بگیرد.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات، بازیگر سرشناس تلویزیون، متنی احساسی را همراه به عکس جدیدی از خودش را به اشتراک گذاشته است که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

لیلا بلوکات نوشت: از قوی بودن خسته شدی؟ فدای یه تار موت. امشب رو تا می‌تونی ضعیف باش، خستگی در کن، گریه کن و به زمین و زمان فحش بده. اما صبح که بیدار شدی، یه آدم جدید باش.

لیلا بلوکات

تحصیلات لیلا بلوکات

تحصیلات لیلا بلوکات کارشناسی رشته طراحی فرش از دانشگاه آزاد تهران است. اولویت لیلا بلوکات در تحصیل، شرکت در هنرستان صدا و سیما بود که از شانس بد او ظرفیت ها پر شده بود. درنتیجه او را به هنرستان کار و دانش معرفی کردند تا در آنجا به تحصیل ادامه دهد. در آن مدرسه هم تنها رشته فرش بافی ظرفیت خالی داشت و لیلا بلوکات مجبور شد برای ورود به رشته هنری ثبت نام کند. درنهایت به دانشگاه راه یافت.

لیلا بلوکاتازدواج لیلا بلوکات

لیلا بلوکات از هنرمندان مجرد کشورمان است که تاکنون ازدواج نکرده است. او با این همه علاقه به خانواده، به داشتن خانواده و تشکیل زندگی مشترک قطعا فکر می کند اما ازدواج اولویت امروز زندگی اش نیست؛ هرچند به این موضوع هم معتقد است که ازدواج از موضوعاتی نیست که بتوان برنامه ریزی خاصی برایش کرد و گاهی شرایطش که پیش بیاید، ناخودآگاه افراد را درگیر خودش می کند.

منبع : آخرین خبر |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین