خبر فوری | آخرین خبر | اخبار ورزشی

امشب استقلال با چه ترکیبی به مصاف النصر می رود؟

اگر استقلال در سومین بازی خود در لیگ نخبگان نیز مانند بازی دوم شکست بخورد، شانس کمی برای پیشرفت در آسیا خواهد داشت و ممکن است به یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های گروه تبدیل شود. استقلال با سابقه‌اش در آسیا نشان داده که توانایی مبارزه دارد و حتی در شرایط کنونی، شانس خوبی برای پیروزی در این بازی دارد.

امشب استقلال با چه ترکیبی به مصاف النصر می رود؟
| کد مطلب: ۹۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد

شکست تحقیرآمیز استقلال در خانه مقابل ذوب‌آهن، که ناشی از بی‌مسئولیتی برخی بازیکنان بود، خاطره‌ای تلخ برای هواداران آبی‌پایتخت به جای گذاشت. هواداران استقلال به ندرت چنین شکست سنگینی را در ورزشگاه خانگی تجربه کرده‌اند و حالا باید این باخت ناامیدکننده را از یاد ببرند.

بازی با النصر عربستان فرصتی استثنایی برای بازیکنان استقلال محسوب می‌شود تا از حالت بی‌تفاوتی خارج شوند و به یک تیم پیروزی‌خواه و باانگیزه تبدیل گردند. اگرچه از امتیاز میزبانی در ایران بی‌بهره‌اند، اما می‌توانند با شکست حریف نامدار خود در امارات، با بردی ارزشمند به خانه بازگردند.

اگر استقلال در سومین بازی خود در لیگ نخبگان نیز مانند بازی دوم شکست بخورد، شانس کمی برای پیشرفت در آسیا خواهد داشت و ممکن است به یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های گروه تبدیل شود. استقلال با سابقه‌اش در آسیا نشان داده که توانایی مبارزه دارد و حتی در شرایط کنونی، شانس خوبی برای پیروزی در این بازی دارد. سهراب بختیاری‌زاده، به عنوان سرمربی، شناخت کافی از توانمندی‌های بازیکنان تیم دارد و این انتخاب مدیران باشگاه نشان از تصمیم‌گیری صحیح آن‌ها دارد. اگر موسیمانه روی نیمکت بود، نگرانی‌ها به اوج می‌رسید اما بختیاری‌زاده با تسلط بر اوضاع، به خوبی می‌تواند تیم را مدیریت کند.

استقلال در تاریخ تقابل‌هایش با تیم‌های عربستانی پیروزی‌های زیادی کسب کرده و این بار نیز امیدوار است با وجود تغییرات در ترکیب النصر به رهبری بازیکنانی نظیر رونالدو و سادیو مانه، نتایج قابل قبولی به دست آورد. در فصل گذشته النصر رغم داشتن قهرمانانی چون رونالدو، نه در آسیا و نه در لیگ عربستان موفق به کسب جام نشد که نشان می‌دهد نباید از نام‌های بزرگ هراسید. بختیاری‌زاده نیز به بازیکنان خود اعتماد به نفس می‌دهد تا با آگاهی از توانایی‌هایشان به میدان بروند.

پیش بینی می‌شود استقلال در این بازی تغییراتی در خط دفاعی خود ایجاد کند. بختیاری‌زاده قصد دارد تا با یک سیستم چهار دفاعی مقابل رونالدو و سایر بازیکنان النصر به میدان برود. با توجه به عملکرد ضعیف خط دفاعی در بازی با ذوب‌آهن، استفاده از سید حسین حسینی در دروازه و بازگشت جلالی به ترکیب در پست هافبک راست، از تصمیمات محتمل سرمربی خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، سامان فلاح، رافائل سیلوا، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، دیدیر اندونگ، محمد حسین اسلامی (کاکوتا)، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین