خبر فوری | آخرین اخبار | اخبار هواشناسی | خبر زنده

هشدار هواشناسی به این استان ها | بارش بی سابقه برف و باران

در این بخش از قاب امروز به اعلامیه سازمان هواشناسی درباره مناطقی که امروز مستعد بارش برف و باران هستند می پردازیم.

هشدار هواشناسی به این استان ها | بارش بی سابقه برف و باران
| کد مطلب: ۹۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (چهارشنبه) در اغلب مناطق کشور شاهد بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، گاهی گردوخاک و در برخی نقاط بارش برف خواهیم بود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز در استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، گیلان، مازندران، غرب گلستان، قزوین، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، یزد، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، کرمان، بوشهر، ارتفاعات هرمزگان، برخی نقاط استان‌های البرز، تهران، سمنان و شمال استان‌های همدان و مرکزی، بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گردوخاک، در نقاط مستعد تگرگ و در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب و استان‌های گیلان، مازندران، قزوین، ارتفاعات استان‌های البرز، تهران و سمنان بارش برف پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه این شرایط علاوه بر این مناطق در شمال خوزستان، شرق لرستان، قم و استان مرکزی پیش بینی می شود.

سامانه بارشی جمعه در استان‌های ساحلی خزر، شمال شرق، شرق و در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، اصفهان، بوشهر، فارس، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد پیش بینی می شود.

شنبه سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود و یکشنبه مجدد در نوار شمالی کشور بارش برف و باران رخ خواهد داد.

روز جمعه در غالب مناطق کشور به ویژه در نیمه شرقی و نواحی مرکزی کشور وزش باد شدید و گردوخاک خواهیم داشت.

دریای خزر تا روز جمعه و مجدد در روز یکشنبه مواج است، خلیج فارس نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه مواج بوده و در شمال خلیج فارس بارندگی و رعد و برق خواهیم داشت.

آسمان امروز تهران به‌تدریج ابری می‌شود و در بعضی ساعت‌ها با بارش پراکنده باران، گاهی وزش باد شدید و رگبار باران با احتمال رعد و برق و گرد و خاک همراه خواهد بود. بیشینه دمای امروز تهران به ۱۶ و کمینه دمای آن به هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد رسید.

شهر خلخال، بارش شدید برف


 بارش برف در ارتفاعات سوادکوه منطقه کنگلو آلاشت

بارش شدید برف در جاده برهان و روستای قره‌بلاغ مهاباد

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین