خبر فوری | آخرین اخبار | اخبار اجتماعی

جزئیات آزمون استخدامی 1403

جزئیات آزمون استخدامی 1403 را در ادامه این خبر بخوانید.

جزئیات آزمون استخدامی 1403
| کد مطلب: ۹۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد

مدیرکل گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: در یک ماه گذشته نزدیک به ۴۶۰۰ پرونده کد ۱۹ و ۵ آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ را مثبت اعلام کردیم.

رضا روستایی در ادامه گفت: آزمون‌های متعددی برای جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش برگزار شد که بخشی از کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش را رفع کرد.

وی ادامه داد: در این راستا گزینش بطور قطع بر اساس قانون عمل کرده است و هیچ کس اجازه ندارد در هیچ منصب و جایگاهی مسائل شخصی را وارد این فرآیند کند. البته منکر این نمی‌شویم که ممکن است گاهی در بررسی‌ها اشتباهاتی صورت بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه قانون اجازه رسیدگی به اعتراضات را تا سه بار به ما داده است، بیان کرد: اگر در رأی بدوی داوطلبی به هر دلیلی مخالفت شد و کد ۱۹، کد ۵ بند دو، دو بار فرصت اعتراض دارد. افراد جدید پرونده داوطلبان معترض را می‌بینند و در نهایت در هیأت مرکزی گزینش با سه فرد متفاوت (نماینده وزیر، نماینده هیأت عالی گزینش و نماینده سازمان امور اداری و استخدامی) پرونده را مجدد بررسی می‌کنند و اگر باز هم داوطلب در این حالت موفق نشد، دیوان عدالت اداری پرونده را فارغ از همه نگاه‌ها بررسی می‌کند.

روستایی به اعلام رأی مثبت نزدیک به ۴۶۰۰ پرونده آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ که کد ۱۹ و کد ۵ برای آنها ثبت شده بود اشاره کرد و گفت: اگر به تفکیک بخواهم اعلام کنم در آزمون استخدامی آموزگاری ۱۴۰۳ در مرحله اول رسیدگی به اعتراضات ۱۱۹۹ پرونده مثبت شد. در آزمون دبیری و هنرآموزی در مرحله اول اعتراض ۱۲۷۱ پرونده مثبت اعلام شد و این دو گروه کد ۱۹ بودند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین