خبر فوری | آخرین خبر | اخبار ورزشی

جزئیات بازی رئال مادرید مقابل دورتموند + فیلم موقعیت های جذاب بازی

رئال مادرید باز هم ثابت کرد که سلطان کامبک در بین تیم های فوتبال است و بازی های رئال را حتی تا ثانیه آخر هم نمی شود پیش بینی کرد.

جزئیات بازی رئال مادرید مقابل دورتموند + فیلم موقعیت های جذاب بازی
| کد مطلب: ۹۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد

«جام ما، قهرمانی ما» روی بنری نوشته شده بود که در سمت دروازه جنوبی سانتیاگو برنابئو دست هواداران بود. رئال مادرید، قهرمان فصل قبل و دارنده 15 عنوان قهرمانی و البته سلطان بازگشت است که یک بار دیگر در برد 5 بر 2 سه‌شنبه‌شب برابر بوروسیادورتموند این توانایی را نشان دادند.

این تیم مادرید عجیب است، پر از بازیکنان فوق‌العاده که گاهی در قالب یک تیم عملکرد خوبی ندارند. آنها مقابل دورتموند شرم‌آور بودند قبل از آنکه تصمیم گرفتند به اوج برسند و بازی را از این‌رو به آن‌رو کنند و پشتوانه‌شان جمعیت حاضر در برنابئو بود.

در نیمه اول ضعیف بودند؛ شکننده در دفاع، بی‌خاصیت در خط میانی و فرصت‌سوز در خط حمله.

در نیمه دوم تیمی غیرقابل مهار شدند به فرماندهی وینیسیوس جونیور. این برزیلی در یکی از بهترین بازی‌های عمرش هت‌تریک کرد، این بازی شایسته توپ طلا بود و شاید دوشنبه یکی به او برسد.

در شکل قدیمی لیگ قهرمانان، مادرید هرگز در مرحله گروهی نماند. در این بازی با خطر جدی شروع مرحله لیگ با دو شکست در سه بازی مواجه بودند. باخت یک بر صفر هفته دوم مقابل لیل می‌توانست تیم را به هم بریزد، آنها در آن بازی 9موقعیت گل ایجاد کردند اما نیمه اول بازی سه‌شنبه‌شب عجیب بود، در چهار دقیقه دو گل خوردند و شباهتی به قهرمان اروپا نداشتند.

رئال این فصل خوب بازی نمی‌کند اما همچنان بازی‌ها را می‌برد و در لالیگا بدون شکست است. قبل از شروع این بازی خوشبینی، هیجان و انتظار برای یک مسابقه بزرگ اروپایی و تکرار فینال ویمبلی وجود داشت. جوی که هزاران هوادار دورتموند ایجاد کرده بوند، کمک زیادی به ایجاد این جو کرد. اواسط نیمه اول، شادی و تشویق منظم هواداران میزهای بخش رسانه‌ای برنابئو را می‌لرزاند. در زمین، بازی تیم‌شان دلیل شادی و لذت آنها بود.

دونیل مالن در چهار دقیقه یک گل زد و برای جیمی باینو گیتنز گل ساخت. کمی بعد مادرید شروع کرد و رودریگو که بعد از سه بازی روی نیمکت به تورنمنت مورد علاقه‌اش آمده بود، به همراه جود بلینگام در چند ثانیه دوبار تیرک دروازه میهمان را به لرزه درآوردند اما دورتموند می‌توانست در آخرین لحظات نیمه اول به گل سوم برسد.

هواداران مادرید با سوت و هو کردن، تیم‌شان را به سوی رختکن بدرقه کردند، باید در نیمه دوم کاری می‌کردند. یک‌سوم از 45 دقیقه دوم گذشت تا آنتونیو رودیگر قفل بازی را روی پاس عالی کیلیان امباپه بشکند، دقایقی بعد گل مساوی را وینیسیوس جونیور زد.

برای رسیدن به گل برتری انتظار زیادی کشیدند تا اینکه لوکاس واسکز، میزبان را پیش انداخت و دو گل دیگر از وینیسیوس، نیمه اول را به خاطره‌ای در دوردست تبدیل کرد.

این بهترین آمادگی برای ال‌کلاسیکوی شنبه‌شب مقابل بارسلونا بود هرچند نقص‌های نیمه اول نشان می‌دهد هنوز دلایل زیادی برای نگرانی وجود دارد. ماهیت شکل جدید لیگ قهرمانان که تنها 12 تیم از مرحله لیگ حذف می‌شوند، به معنای آن است که رئال حتی با شکست به مرحله حذفی صعود می‌کرد ضمن اینکه باید ضعف و لغزش‌های این تیم در مرحله گروهی را یادآوری کنیم؛ پیروزی 2 بر یک شریف تیراسپول مولدای در برنابئو در سال 2021 را به خاطر دارید؟ رئال مادرید در آن فصل قهرمان اروپا شد. اما در این بازی لغزشی نبود، کار همیشگی‌شان را کردند. با این نیمه دوم، دوباره مادرید را یکی از بخت‌های قهرمانی سال 2025 می‌دانند و با فرمی که وینیسیوس دارد، جای بحث نیست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین