قیمت طلا | قیمت طلا امروز | قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا اوج گرفت | قیمت طلا 18 عیار گرمی چند؟

قیمت امروز طلا در تهران و جهان، برای اطلاع از قیمت طلای ۱۸ عیار، ۲۴ عیار ادامه مطلب را از دست ندید

قیمت طلا اوج گرفت | قیمت طلا 18 عیار گرمی چند؟
| کد مطلب: ۱۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد

قیمت طلا در یک کاهش هفتگی دیگر قرار گرفته است و مقامات فدرال رزرو آمریکا نیز در مورد توقف روند افزایش نرخ بهره مردد شده‌اند. این اظهارنظرها نشان می‌دهند که مقامات فدرال رزرو در حالت تردید درباره ادامه سیاست‌های افزایش نرخ بهره هستند و احتمالاً تصمیم به تأخیر در افزایش نرخ بهره را مد نظر دارند. این تأخیر ممکن است تأثیری بر قیمت طلا داشته باشد و باعث تغییرات در بازار طلا شود.

قیمت طلا نرخ طلا میزان تغییر

قیمت انس طلا در بازار امروز ۱۹۷۰ دلار ۱۸٫۵۹+

قیمت مثقال طلا در بازار امروز ۱۰٫۵۱۰٫۰۰۰ ۵۷۱۶۸٫۸۴ +

قیمت طلای ۱۸ عیار در بازار امروز ۲٫۴۲۶٫۳۰۰ ۱۳۲۱۶٫۲۸+

قیمت طلای ۲۴ عیار در بازار امروز ۳٫۲۳۴٫۰۰۰ ۱۷۳۴۵٫۱۵ +

قیمت طلای ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا امروز ایران اعلام شد. قیمت طلای ۱۸ عیار در بازار امروز طلای ایران نسبت به روز گذشته نوسان قیمتی داشت و افزایش قیمت ثبت کرد.

بر این اساس قیمت طلای ۱۸ عیار امروز تهران به ۲ میلیون و ۴۲۶ هزار ۳۰۰ تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۱۳۲۱۶٫۲۸ تومان افزایش داشته است. قیمت گرم طلای ۲۴ عیار ۳ میلیون و ۲۳۴ هزار تومان اعلام شد. همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۹۷۰ دلار به فروش می رسید. گفتنی است، قیمت امروز مثقال طلا به ۱۰ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسیده است.

 قیمت طلای ۱۸ عیار لحظه ای  امروز دو میلیون و چهارصد و بیست و شش هزار و سیصد تومان (۲٫۴۲۶٫۳۰۰) اعلام شد که نسبت به روز گذشته۱۳۲۱۶٫۲۸ تومان کاهش داشته است.

قیمت طلا و سکه امروز تهران؛

قیمت انواع سکه

سکه طرح جدید ۲۹٫۲۰۰٫۰۰۰

سکه طرح قدیم ۲۵٫۸۰۰٫۰۰۰

نیم سکه ۱۵٫۳۰۰٫۰۰۰

ربع سکه ۱۰٫۳۰۰٫۰۰۰

سکه گرمی ۵٫۸۰۰٫۰۰۰

منبع: اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین