سایت مشاوره پزشکی دکتر گویا + نظرات و تجربه بیماران

سایت مشاوره پزشکی دکتر گویا + نظرات و تجربه بیماران
| کد مطلب: ۷۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد

 

یکی از مشکلاتی که اغلب افراد را آزار می دهد، مواجهه با بیماری است، اما این تنها نکته آزار دهنده نیست. از آنجایی که امروزه هزینه خدمات درمانی بدون بیمه بسیار زیاد است و بار زیادی را بر روی دوش کاربران می ‌گذارد، بسیاری از بیماران را از درمان باز می دارد. همچنین در حال حاضر با تجمع اغلب بهترین پزشکان، در شهرهای بزرگ همچون تهران، شیراز، اصفهان و...، میزان پزشکان برتر در شهرهای کوچک کاهش پیدا کرده و بسیاری از این ساکنان از مراجعه به بهترین پزشکان محروم هستند. به همین خاطر مجموعه های پزشکی حرفه‌ای همچون دکتر گویا، در تلاش هستند با کم کردن هزینه های درمانی و کمک به دسترسی همه بیماران به برترین پزشکان در هر کجای ایران، به بیماران کمک کنند.

مجموعه پزشکی دکتر گویا

اگر پزشک باشید و یا به دنبال افزایش اطلاعات خود در رابطه با پزشکان حوزه‌های مختلف درمانی و بیماری‌های متعدد بوده باشید، به طور قطع، تاکنون با مجموعه دکتر گویا مواجه شده‌اید. این مجموعه به دلیل فعالیت گسترده خود در زمینه معرفی بهترین پزشکان و انتشار مقالات مفید برای شناخت علائم، عوارض و درمان بیماری ها و شناخت انواع داروها، دنبال کنندگان زیادی دارد. شاید با مطالعه این مقاله گمان کنید دکتر گویا یک مرکز درمانی است؛ در حالی که اینطور نیست.

دکتر گویا، یک وبسایت پزشکی است که از سال 1400 به صورت رسمی نخست وب سایت خود را راه اندازی کرده و سپس خدمات خود را در پلتفرم های متعدد همچون اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب و توییتر گسترش داده و توانست در صفحات متعدد خود در فضاهای مختلف اینترنتی، کاربران را در کمک گرفتن از بهترین پزشکان و در استفاده از خدمات پزشکی با کیفیت و به صرفه، راهنمایی کند.

تماس با کارشناسان وب سایت دکتر گویا

یکی از امتیازات مثبت مجموعه دکتر گویا به نسبت برخی از رقیبان خود، ارائه پشتیبانی رایگان و امکان تماس با کارشناسان این مجموعه است. از آنجایی که ممکن است انتخاب بهترین پزشک، برای برخی از کاربران سخت باشد، مجموعه دکتر گویا در تلاش است با ارائه مشاوره رایگان به کاربران، در انتخاب پزشک مناسب به آنها کمک کند. البته تنها هدف دکتر گویا برای قرار دادن پشتیبان، کمک به انتخاب پزشک نیست.

از آنجایی که اغلب مراجعه به پزشک برای پرسیدن چند سوال، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد، مجموعه دکتر گویا برای صرفه جویی در زمان و وقت افراد، پشتیبانی سایت را قرار داده تا کاربران بتوانند برای دریافت پاسخ پرسش‌های خود، با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنند. البته دقت داشته باشید، این روش نمی‌تواند جایگزین مراجعه به پزشک باشد و در مشاوره رایگان نمی‌توان هیچ روش درمانی توصیه کرده و یا دارو تجویز نمود.

پرسش و پاسخ 24 ساعته

خوشبختانه مجموعه دکتر گویا هیچ محدودیت زمانی برای مطرح کردن پرسش و ارائه پاسخ برای کاربران قرار نداده است و شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز که با سوالی رو به رو شدید، از چند طریق با کارشناسان مجموعه دکتر گویا در ارتباط باشید.

  • تماس تلفنی: این مجموعه برای ارتباط آسان کاربران با کارشناسان، امکان تماس تلفنی را در وب سایت خود قرار داده است و شما برای استفاده از این خدمات تنها کافی است وارد قسمت مشاوره رایگان این مجموعه شده و با شماره درج شده در این صفحه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید.
  • چت آنلاین: این قابلیت به تازگی بر روی سایت اضافه شده که شما می توانید در هر یک از صفحات سایت که هستید، بر روی گزینه چت آنلاین در پایین صفحه کلیک کرده و وارد صفحه چت با کارشناسان مجموعه دکتر گویا شوید.
  • ارسال نظرات: روش دیگری که می‌توانید برای پرسش و پاسخ استفاده کنید، ارسال سوال و یا نظرات خود درباره مقالات و یا پزشکان است. شما می‌توانید از طریق فیلتر دیدگاه‌ها در سایت و قسمت نظرات در پلتفرم‌های تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب، آپارت و توییتر، نظرات و یا سوالات خود را با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ما در اولین فرصت، به سوالات شما پاسخ دهند.

تماس با پزشکان دکتر گویا

علاوه بر آنکه شما می توانید از طریق روش هایی که به آنها اشاره کردیم با کارشناسان مجموعه دکتر گویا در ارتباط باشید، روش هایی نیز برای ارتباط با پزشکان وجود دارد. از آنجایی که همواره در لحظه نمی توان به پزشک مراجعه کرده و یا ممکن است پزشک مورد نظر فاصله مکانی زیادی با شما داشته باشد، برخی مواقع تماس با پزشک می تواند بسیار کمک کننده باشد. حال این تماس می تواند هم برای دریافت مشاوره بوده و هم به صورت ویزیت باشد.

برای دریافت مشاوره لازم است نخست از امکان دریافت مشاوره از پزشک مطلع شوید؛ چراکه برخی از پزشکان مشاوره ارائه داده و برخی خیر. برخی نیز این مشاوره را به صورت رایگان و برخی با دریافت هزینه ارائه می دهند. طی تماس با پزشک برای ویزیت نیز می توانید با شماره پزشک مورد نظر که در سایت قرار داده شده است تماس بگیرید و نوبت ویزیت دریافت کنید. ویزیت اینترنتی از دیگر خدماتی است که از سوی پزشکان مجموعه دکتر گویا ارائه می ‌شود.

نظرات و تجربه کاربران مجموعه دکتر گویا

یکی از عواملی که می تواند اعتماد و نظر کاربران را به یک مجموعه جلب کند، آن است که کاربران بتوانند دیدگاه دنبال کنندگان قبلی را مطالعه کرده و نظر آنها را نیز در رابطه با پزشکان و یا مقالات منتشر شده بدانند. دکتر گویا تلاش می کند با احترام به عقاید کاربران خود، فضا را برای دریافت نظر دنبال کنندگان فراهم کرده و در صورت طرح پرسش، به سوالات کاربران پاسخ دهد.

اما حال سوال اینجاست، کاربران تنها می توانند سوال خود را در سایت مطرح کنند؟ نگران نباشید؛ دکتر گویا به این مسئله هم توجه کرده است. شما می توانید برای مطرح کردن سوال خود نه تنها از طریق سایت، بلکه می توانند وارد صفحه دکتر گویا در پلتفرم های حرفه ای همچون تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و آپارات شده و از این طریق برای به اشتراک گذاشتن نظرات و سوالات خود برای ما اقدام کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین